Op werk willen we een DVD brander gaan gebruiken als backup-device. Het idee is dat verschillende systemen hun data in 1 directory wegschrijven (bijv c:\burn_DVD), en dat de sceduler een scriptje aftrapt wat alles in die directory naar DVD brand. Het lukt me alleen niet dat scriptje te maken. Iemand?
Ik heb ook een tijdje met nerocmd lopen te klooien, maar dat werd toch net iets te omslachtig, ik ben uitgekomen bij coptodvd, daarmee kan je precies wat jij wil met een batchfiletje (ben op m'n werk, als je interesse hebt kan ik het vanavond hier wel posten, het is niet spannend hoor)
Ik heb zeker interesse. Is dit programma freeware, en heb je een linkje?
Het is geen freeware, maar een trial is te downloaden op http://www.vso-software.fr/ . Het komt erop neer dat je gewoon copytocd.exe opstart met als parameter de directorynaam, dus wat krijg je dan:
@echo off
"C:\Program Files\VSO\Copytodvd\copytocd.exe" d:\software
Maar het ligt eraan vanwaaruit je die batchfile wilt opstarten, je kunt ook variablen gebruiken natuurlijk ipv een vaste directory.
Oh ja, je kunt van tevoren allemaal instellingen maken in de software zelf, zodat je bijvoorbeeld automatisch de volumenaam laat aanmaken, de DVD+RW eerst laat erasen voordat je gaat schrijven enz. enz. Echt perfect.
@echo off
"C:\Program Files\VSO\Copytodvd\copytocd.exe" d:\software
Maar het ligt eraan vanwaaruit je die batchfile wilt opstarten, je kunt ook variablen gebruiken natuurlijk ipv een vaste directory.
Oh ja, je kunt van tevoren allemaal instellingen maken in de software zelf, zodat je bijvoorbeeld automatisch de volumenaam laat aanmaken, de DVD+RW eerst laat erasen voordat je gaat schrijven enz. enz. Echt perfect.
[ Voor 23% gewijzigd door DFY op 19-05-2003 13:56 ]
Pagina: 1