Breek je nek voorzichtig
Tbird gaat niet makkelijker doordat de L2cache groter is, dus moeilijker hoger te krijgen.
Geen idee over het verschil in snelheid, maar dat zal met veel proggies/games wel meevallen.......;)
Geen idee over het verschil in snelheid, maar dat zal met veel proggies/games wel meevallen.......;)
reserveringshouder Tesla Model 3
Nou dacht het niet,
ik heb een duron 600@1050 gezien, en die is veel langzamer als mijn Thundernird 800@950 ! Dus ik was voor de TB gegaan !
ik heb een duron 600@1050 gezien, en die is veel langzamer als mijn Thundernird 800@950 ! Dus ik was voor de TB gegaan !
Verwijderd
ik heb ergens gezien dat de duron de helft van de cache heeft van de athlon..... dus eigenlijk moet de t-bird dubbel zo snel zijn:Y)
Het ligt er natuurlijk aan wat je met je cpu doet.. ik denk dat het vrij weinig uitmaakt met spellen.. ?
Nou dacht het wel,
ik heb nu een thunderbird 800@950 en leen binnenkort wel ergens even een duron 800 en dan post ik de resultaten wel even op mijn website:
ik heb nu een thunderbird 800@950 en leen binnenkort wel ergens even een duron 800 en dan post ik de resultaten wel even op mijn website:
Pagina: 1