Toon posts:

[NT4] Arcserve 2000 device offline

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in een NT4 server de DDS3 drive vervangen door een DDS4 maar nu komt Arcserve telkens met de melding dat het device offline is.
Als ik de tapestreamer installeer kan ik met nt backup het apparaat gewoon aanspreken en backups maken. Maar Arcserve blijft zeggen dat hij offline is.

- Win NT 4.0 Server
- Arcserve 2000 SP4 (niet sp3 maar sp4)
- HP C5683A Firmware C111 (eigen SCSI controller)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 09:59 ]

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:44

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

Topicstarter
Yep, werkt helaas niet

Heb ondertussen arcserve nogmaals helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd incl sp4 maar nog steeds hetzelfde probleem

Verwijderd

Topicstarter
Krijg trouwens ook constant een foutmelding in mijn activity log

E6300 Windows NT SCSI Port Error [ABSL:2010 CMD:0h] SCSI Command Retry

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:44
Gooi anders even de snelheid van je poort omlaag in je scsi-bios.
Waarschijnlijk loopt de automatische detectie niet helemaal lekker.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

Topicstarter
Het is volgens mij niet dat hij 'm niet kan vinden, in arcserve kan ik namelijk wel zien dat hij bestaat en de firmware en id wordt netjes weergegeven.
Ook bij het initialiseren van de library ziet hij 'm wel staan maar ik kan de streamer gewoon niet toewijzen aan de library devices.

Verwijderd

Topicstarter
nobody else

Verwijderd

Die meldingen duiden op een Hardware Defect (drive defect) maar check ook de SCSI bekabeling !!! Ik heb die meldingen vaker gehad, moest altijd een monteur aan de pas komen. :-(

Verwijderd

Topicstarter
Krijg het nog steeds niet aan de gang, heb trouwens al andere kabels geprobeerd ondertussen. Maar ik heb niet het gevoel dat het daaraan ligt aangezien ik wel met NT backup kan werken.
Pagina: 1