Astraweb news: wie kent het?

Pagina: 1
Acties:

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:23

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Omdat ik niet echt blij wordt van die @Home newsserver ben ik op zoek naar een alternatief voor binaries. Is iemand bekend Astraweb (http://news.astraweb.com) en de kwaliteit die ze leveren? Hebben ze een redelijk volledige feed/weinig missing parts? Die 100$ voor 280 gb lijkt me wel aardig.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:41
Met astraweb heb ik geen ervaringen, maar kijk eens bij www.usenetserver.com. Zeer compleet en voor $15 2mbit ongelimiteerde download.
Eventueel zou je nog een abbotje bij xs4all kunnen overwegen (voor toegang tot newszilla).

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Astraweb heeft een gratis account waardoor je gewoon kunt kijken of hun spul compleet is of niet. Het enige verschil is dat het 50MB/dag is. :P

Zelf gebruik ik trouwens newszilla (€14,20/maand). De snelheid is 150kB/sec via chello en er is geen datalimiet. Het leuke daarvan vind ik dat er nog eens 50MB webspace enzo bij zit. :)
Als daar files missen en je hebt te weinig PAR files kun je die gratis Astraweb newsserver gebruiken om de boel compleet te maken.
Zie voor meer info: http://forum.ftd.nu/viewt...s=0&postorder=asc&start=0

[ Voor 11% gewijzigd door kamerplant op 19-05-2003 09:55 ]

🌞🍃

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Newszilla is vaak bagger IMHO: af en toe incomplete files, dan weer traag, dan weer iets anders. Mijn broertje heeft een xs4all-account en ik d/l wel eens wat bij hem maar echt tevreden ben ik daar niet over. Maargoed, het is experimenteel dus ik moet niet zeuren. Voordeel van Astraweb is dat je een soort 'databundel' inkoopt waardoor je niet vast zit aan maandelijkse bedragen maar je gewoon af en toe wat kunt downloaden. Zijn er meer van dat soort providers?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:41
Zijn er zat : maak maar eens een rondje met google langs commerciele usenet providers.
Zit er zelfs een in nederland: pfcorner.nl.

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Domino schreef op 19 May 2003 @ 13:36:
Zijn er zat : maak maar eens een rondje met google langs commerciele usenet providers.
Zit er zelfs een in nederland: pfcorner.nl.
ik zou graag wat persoonlijke ervaringen horen. Wie gebruikt er dat soort commerciele NNTP-providers en wat zijn de ervaringen daarmee?
Pagina: 1