Toon posts:

T-Mobile Smartphone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
T-mobile heeft onlangs gezegt dat ze de SPV van MS niet gaan introduceren

maar weet iemand of er nog plannen zijn wanneer T-Mobile andere smartphone's gaan introduceren

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 09:26 ]

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10
Uit welke bron heb je dat vernomen ?? linkje please :)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:14

Smarron

The bend

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• renzo4000
Aaah... dat is toch wel jammer. Maar ja ze zullen het wellicht uitstellen totdat er een beter alternatief is voor de SPV. Je kan het eigenlijk vergelijken met de ArenA en het Gelredome, ArenA heeft een k*t veld (vaak) en het Gelredome heeft een goed veld door goed gekeken te hebben naar de fouten van de ArenA. Dus in dit verband Orange <--> T-Mobile

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Topicstarter
Toch hoop ik dat T-Mobile snel met de smartphones komt
ondanks dat ik nog bijna een jaar moet wachten totdat ik een andere abbo ken nemen
maar ik denk toch dat ze het eerdaags moeten gaan introduceren al wil ik volgend jaar een keuze hebben in telefoon etc.

• renzo4000
Ja dat wil ik natuurlijk ook ! ... helaas heb ik net mijn abbo verlengd. Maar op het moment dat ze een nieuwe dienst aanbieden met telefoon, zijn ze altijd wel bereid de klant tegemoet te komen dus daar maak ik me niet druk om.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:14

Smarron

The bend

Ik heb al de Orange SPV en tot augustus een contract bij T-Mobile ... Dat worden er dus 2 over een paar maanden! Ik denk dat T-Mobile idd nog even de SPV uitstelt, maar hij er echt wel komt.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
Om maar effe over smartphones door te gaan

weet er iemand of Nokia/Ericsson/samsung al plannen heeft voor een smartphone
behalve dan de nokia communicater en de sonyericsson p800 wat ik zelf meer een PDA vind dan een telefoon

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-11 12:13
T-Mobile komt in September met een Smartphone. In Duitsland heeft T-mobile er nu al 1, maar voor de Nederlandse markt vonden ze het te laat om die nog te introduceren aangezien in september het model met camera beschikbaar komt. Het model dat nu op de Duitse markt is de MDA, vergelijkbaar met O2's XDA.

http://www.t-mobile.de/sh...2349,2963-_2841--,00.html

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Zo'n XDA ding is wel handig voor als je ook een PDA gebruiker ben maar als je dat niet echt bent dan is het alleen maar een baksteen waarop je Divx kan showen. :)
Geef mij maar lekker zo'n kleine Smartphone

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Motorola komt van het jaar ook nog met een smartphone gebaseerd op symbian, hardware is ietsje beter dan die van de p800 (65k scherm bv.) maar functies zullen waarschijnlijk grotendeels hetzelfde zijn. Je kunt zo'n smatphone natuurlijk altijd in combinatie met een abbo nemen, ik heb m'n p800 bv icm orange, als jij t-mobile wilt dan kies je daarvoor, je hoeft dus niet perse op een t-mobile exclusive smartphone te gaan zitten wachten.
Pagina: 1