Toon posts:

VOB Editen / Die Another Day

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwe film van james bond proberen te rippen. Ik heb dit gedaan met het programma dvdshrink. Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad.

Allles leek goed te gaan totdat ik de backup ging afspelen. Het is nu zo dat de film afspeeld, maar op bepaalde momenten switch het beeld over naar een ander stuk (misschien iets wat op de 2e laag ofzo gebrand is). Want dan komt er b.v. halle barry die wat zegt over de film. Dit dus een of andere extra die ik er NIET op wil hebben. Ik kan nu proberen om de dvd opnieuw te rippen met b.v. dvd descypter en dan met dvd2one. Maar krijg ik dan niet hetzelfde resultaat. Is hier niet iemand die de film WEL GOED geripped heeft, en zo ja op welke manier.

En weet iemand ook een programma waar ik de vob kan editten, en de gedeeltes gewoon zelf weg kan halen?

Bedankt

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is een multiangle dvd. Met behulp van DVDdecrypter kun je via 'ifo mode' de juiste angle rippen en dan later processen.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Ook al gaat het om een backup, volgens mij zijn ze hier toch niet echt blij met dvd-rip spul. Om je toch ff een duw de goeie kant op te geven:

Doom9 has written a nice guide for all of you to check out:
http://www.doom9.org/index.html?/mpg/dvdshrink-main.htm

Staat gewoon op http://www.dvdshrink.org :/ Kom op joh, ff zoeken, klikken, en lezen.

Had je al gedaan dus :)

[ Voor 5% gewijzigd door Remy op 19-05-2003 09:27 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Normaal gesproken lukt het ook. Maar nu is het via DVDSHRINK mislukt. Ik heb gewoon gedaan hoe ik het altijd doe, en gewoon de guide op doom9.net gevolgt, maar het lijkt gewoon of ze een soort beveiliging erop hebben gezet. Want hij heeft de film nu gewoon op deze manier achter elkaar geplakt.

Heb al meerdere films met dvdshrink geripped, dus weet echt wel hoe dat werkt.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Da's mooi dan, dan heb ik nix gezegd ;). Maar die optie die Raven- noemt, heb je die al geprobeerd?

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Ja die ga ik nu maar ff proberen. Het is alleen jammer dat ik niet kan editen ofzo. Maarja dit is opzich dan ook een optie om te proberen. Ben benieuwd of mensen met deze film hetzelfde probleem hebben gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Owkee het is gelukt, alleen heb ik het menu niet kunnen houden. Heb nu alleen de film en niet de extras. Opzich niet erg, dit is ookwel lekker. Gaat toch alleen maar om een backup.

Toch bedankt voor jullie reacties

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
Voor een backup vind ik juist relaxt om alleen de film (1 audio + 1 subtitle) te hebben. Geen onzin, dvd erin en gelijk kijken.
Als ik de extra's enzo wil bekijken (doe je toch maar 1 of 2 keer) pak je toch lekker het origineel?

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-07 15:54
Het zit dus ongeveer zo, Die Another Day bestaat uit 2 bestanden die je met DVDShrink apart moet rippen maar eigenlijk samen een geheel zijn?

En met DVDDecrypter selecteer je niet Angle 1 of Angle 2 maar ze gewoon allebei?

Verwijderd

Nee, er staan gewoon 2 films op die dvd, 1 met onderbrekingen waarin mensen over de film lullen en 1 die gewoon de film is. Je hebt de verkeerde file gepakt, hier is de iets kleienere juist de hoofdfilm.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

UIt mijn hoofd is vob deel 6, 7 en 8 of 7 en 8 de hoofdfilm. Ik kreeg hetzelfde probleem, maar dan met het rippen van die DVD naar VCD. Handmatig even de juiste vobs uitzoeken met PowerDVD en met Vstrip de juiste vobs pakken was voor mij de oplossing. CladDVDxp heeft voor mij om die reden na 2 dagen reeds afgedaan ;(
Pagina: 1