Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?] inloggen met mozilla

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Ik zat even een beetje te twijvelen of ik dit wel moest posten of niet, uiteindelijk toch maar gedaan, zeker aangezien ik wel met Internet Explorer kan inloggen.

Mijn probleem: Ik ben plotseling uitgelogt (dit was gisteravond al vlak voordat ik naar bed ging :P) goed ik wil zojuist inloggen en wat bljkt ik kom terug bij die inlogbox, geen foutmelding of wat. Nu dan begin je echt aan jezelf te twijfelen hoor :)
Tijd klopt, cookies worden geaccepteerd etc. (leuk detail is dat er in mijn cookies wel mijn reactid staat)
Uiteindelijk Internet Explorer gestart (waar ik nog wel ingelogt ben) en als ik kijk bij logout waar je je reactid's kan zien zie ik de reactid die ik altijd had met mozilla (en die daar in mijn cookies staat).

Ik vermoed dat dit met mijn pc te maken heeft tenzij er meerdere mensen hier last van hebben, vandaar dat ik het hier toch post.

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.3a; MultiZilla v1.1.32 final) Gecko/20030312

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:09
misschien eerst even proberen je cookies weg te gooien?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Tampie schreef op 19 May 2003 @ 08:36:
misschien eerst even proberen je cookies weg te gooien?
vergeten te zeggen dat ik dat al gedaan had :P

echter nu ik hier @ school zit werkt het wel, erg vaag

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ook cookies van search.gathering.tweakers.net weggegooid?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
ACM schreef op 19 mei 2003 @ 10:37:
Ook cookies van search.gathering.tweakers.net weggegooid?
ik had alles al weggegooit, al mijn cookies dus :P

Ik heb mozilla maar opnieuw geinstalleerd want thuis deed hij het weer niet, en wat blijkt nu doet hij het wel, gelukkig geen bug in react zullen we maar zeggen :+

case closed dus ;)

Dit topic is gesloten.