Toon posts:

Albumprinter - handig voor digitale foto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de Volkskrant las ik een leuk artikeltje over www.albumprinter.com. Hier kun je met een hele makkelijke tool je foto's in een foto-album of verjaardagkalender plaatsen, tegen een redelijk tarief. Je kunt ook je eigen teksten erbij plaatsen. Dit foto-album krijg je dan thuisgestuurd.

Misschien een keer leuk om te proberen, ik ga het zeker doen (wanneer ik een leuk album vol kan maken). Ik ben benieuwd naar eventuele ervaringen of wat men hier verder van vindt.

Tip: zet in de opties in het programmaatje de kwaliteit op optimaal.

Ik plaats hem hier omdat hij goed aansluit bij de gadget digicam.

Ps. dit is absoluut niet als SPAM bedoeld. Ik ben op geen enkele wijze verbonden aan albumprinter.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 23:31 . Reden: toevoeging tekst ]

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Ik heb al een testboekje genomen. Idee is leuk (erg goed zelfs, een gat in de markt :?), kwaliteit van de afdrukken was matig. Bij de levering zat een brief met het verzoek tot een reactie. Daar heb ik op gereageerd, en snel al een meeltje terug gekregen. De matige resolutie zat hem (volgens hen) in de compressie en niet in het afdrukken. Ik ga dus nog een proefje doen met de laagste compressie, voor sommige dingen (vooral vacanties) is het een uitkomst.

One of the animals has left its cage today.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:53

Garyu

WW

Het idee lijkt me zeker leuk! Als dat een beetje goeie kwaliteit foto's oplevert, die gelijk al ingeplakt zijn, wie ben ik dan nog om mijn digitale foto's naar de Kruidvat te brengen, zelf een boek te kopen en ze allemaal in te gaan lopen plakken?! Thanks for the tip zeggen we dan :)!

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

dit is dus precies hetzelfde wat apple in de VS doet.
heel erg slim en ook leuk.
het lijkt me ook zeer ineteressant om daar zo'n fotoboek te bestellen.

Bedankt voor de tip iig :)

Imperfectionist.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-02 13:32

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Hmm, lijkt wel interessant. Ga het zeker eens uitproberen, zenks :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

kan je ook ontertitelling toevoegen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 10:15:
kan je ook ontertitelling toevoegen?
Ja, je kunt zelfs kiezen tussen arial en times en puntsgrootte, vet, cursief en kleur kun je ook instellen.

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 17:51:
[...]

Ja, je kunt zelfs kiezen tussen arial en times en puntsgrootte, vet, cursief en kleur kun je ook instellen.
Hehe, zelfs ? :p Begint nu wel een beetje op spam te lijken ;).

One of the animals has left its cage today.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
opzich leuk, maar hij comprimeert plaatjes wel flink

k plaats een foto van 1.6mb en die verkleint hij haar < 400kb!
daar ben ik dan weer niet zo over te spreken eigenlijk... ik kan bij mij op school a4 printen op een laserprinter voor 45ct per pagina en die kwaliteit vindt ik persoonlijk super. kan niet tippen aan echt fotopapier maar daar printen hun ook niet op

maar als ik een mooie serie heb zal ik ook een keer een boekje maken om te zien hoe t is

met een hamer past alles

Pagina: 1