Toon posts:

[Sony Net ND] Geluidsopname niet inchecken??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na gezocht te hebben...

Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de geluidsopnames die ik maak met mijn Sony Net MD Walkman MZ-N707 via de USB kabel digitaal naar mn pc te krijgen.

Dat lukt WEL met muziek die je er via de pc opzet. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik gebruik het bijgeleverde wanprg van Sony: Open MG Jukebox :X . Hij geeft in de manual aan: Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/coolcase/fout.jpg

Misschien kan ik het apparaat als een soort externe opslag aanspreken, zoals dat kan bij mn Minolta?
Mogelijk een instelling op de MDrecorder?

Ik ben bezig het geluid van mn auto op te nemen...
daartoe heb ik een fantastische Sennheiser mic geregeld, een dynamische, zon scheerapparaat lookalike. opname klinkt kraaaakhelder!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:32
je kan niet insjekken. is gewoon niet mogenlijk.
was iets met rechten enzo.
je kan alleen maar inchecken op de pc waar diezelfde md is opgenomen.
hij upload niks, tracks staat nog gewoon op je hd (en dat kut programma laat gewoon echt ALLE atrac bestanden staan. alsof ik ruimte genoeg heb)

[ Voor 73% gewijzigd door sharkzor op 18-05-2003 23:24 ]

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Dat gaat je inderdaad niet lukken. In checken is niet het 'overhalen' van een stuk...maar wissen en markeren dat je het weer kan 'uit' chekken. Je kan alleen maar inlezen via de analoge manier

[ Voor 8% gewijzigd door Ortep op 18-05-2003 23:25 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Topicstarter
maar wij zijn toch tweakerss... ;(

• sharkzor
  • Laatst online: 08:32
Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 23:24:
geloof me, daar zijn al heeeel veel mensen mee bezig geweest. en zonder schema's van sony beginnen we niks

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 23:24:
Ja hoor, schroef hem maar open...verander de firmware en pas de electronica aan.

Het zit er gewoon hardwarematig niet in. En de software ondersteunt het niet. Je kan net zo goed vragen waarom ze in de TV studio niet kunnen zien dat jij voor de buis zit. Het is 'eenweg' verkeer

[ Voor 3% gewijzigd door Ortep op 18-05-2003 23:28 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ortep schreef op 18 mei 2003 @ 23:24:
Dat gaat je inderdaad niet lukken. In checken is niet het 'overhalen' van een stuk...maar wissen en markeren dat je het weer kan 'uit' chekken. Je kan alleen maar inlezen via de analoge manier
Als je eigen opnames naar de computer wilt overbrengen, heb je dus niets aan de NetMD mogelijkheid. Wat natuurlijk wél kan is via de line-out van je MD-recorder (als die aanwezig is, anders eventueel de hoofdtelefoonuitgang) en line-in van je geluidskaart opnemen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Dank u, ik snap.

De opname afspelen op een stand alone md speler werkt zeker ook niet? Digitaal exporteren wil ik dan natuurlijk.

Nog iemand tips voor goed analoog overzetten? Hoe moeten alle volumeregelingen staan? Die van de MD zelf maximaal? AVLS uit natuurlijk.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:40

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Win NETMD gebruiken.

Output mode van je MD speler op LINE OUT zetten, juiste kabels aansluiten richting de LINE-in van je PC.
http://christian.klukas.b.../files/netmd/winNetMD.htm

Werkt vrij goed, niet helemaal bugloos helaas, maar neemt wel automatisch titels mee en kan ook gelijk MP3 maken mbv ingebakken Lame encoder :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op die website staat geen link naar het bestand zelf, weet iemand misschien waar dat bestand te vinden is?
Pagina: 1