Toon posts:

Driver Motorola modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waarik ergens een driver voor de Motorola HPi56Mii kan vinden voor Xp. Ik heb al diverse sites afgezocht, maar begin het vermoeden te krijgen dat Motorola deze niet meer ondersteunt. Of is er een goede vervanger?

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 16:27

Beaves

Usque ad Finem

Op deze site staat een Win2k driver, die bijna zeker ook onder XP zal werken, heb je die al getest?

En op deze site staat zelfs de XP driver.

Ik heb de site's gevonden met Google (met deze opdracht). Beter zoeken dus :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 10:12

Corn

Raar jongetje

probeer eens driverguide. Niet gaan registreren, want dan sturen ze je allemaal troep toe.
User = drivers
pass = all
edit:
ondertussen oplossing dus al gevonden, gelieve deze post te negeren

[ Voor 27% gewijzigd door Corn op 18-05-2003 22:50 ]

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Ik vind het altijd zo fijn als de topic starters ook vermelden dat hun probleem is opgelost...

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

Beaves schreef op 19 May 2003 @ 13:44:
Ik vind het altijd zo fijn als de topic starters ook vermelden dat hun probleem is opgelost...
Kom op hey, het is nog geen 24 uur geleden, niet iedereen komt hier dagelijks hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Op speciaal verzoek hier dan het resultaat. Het heeft blijkbaar aan de driver (HP56Mii) gelegen. Deze van internet geplukt, geinstalleerd en het werkte. Tijdens installatie kreeg ik wel de melding dat de driver niet door Windows werd ondersteund (het bericht dat je ook te zien krijgt als je de nieuwe detonator van Nvidia installeert. De PC is daarna wel 2 keer op blauw gegaan, schijfcontrole uitgevoerd e.d maar of dat nu aan de modemdriver ligt of? Dat moet ik dus nog effe uitzoeken, tenzij jullie al een antwoord hebben

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 15:23:
Op speciaal verzoek hier dan het resultaat. Het heeft blijkbaar aan de driver (HP56Mii) gelegen. Deze van internet geplukt, geinstalleerd en het werkte. Tijdens installatie kreeg ik wel de melding dat de driver niet door Windows werd ondersteund (het bericht dat je ook te zien krijgt als je de nieuwe detonator van Nvidia installeert. De PC is daarna wel 2 keer op blauw gegaan, schijfcontrole uitgevoerd e.d maar of dat nu aan de modemdriver ligt of? Dat moet ik dus nog effe uitzoeken, tenzij jullie al een antwoord hebben
Dat bericht wat je krijgt is een melding dat de driver niet digitaal getekend is door MS, meer niet. Geen foutmelding ofzo.

De BSOD's die je krijgt kunnen aan zoveel dingen liggen, weet je welke melding je precies krijgt?

Pagina: 1