[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Denk dat je dat door de KPN mot laten doen, nummers laten omzetten.
Ey!! Macarena \o/
Nee, NT1's kun je niet doorlussen. Enige optie is om die acht nummers bij elkaar te zetten dmv de msn nummers toe te voegen aan de andere lijn dus 8 nummers op 1 isdn , dat kan (waarchijnlijk) wel, technisch is het mogelijk, de vraag is alleen of KPN meewerkt hieraan, je hebt dan wel maar 2 b-kanalen op 8 nummers.
Gewoon een groepsschakeling aanvragen bij de KPN. Binnenkomende gesprekken op het 'hoofdnummer' worden dan over de 4 ISDN lijnen verdeeld.
Verwijderd
KPN levert dat onder de naam "nummerblok". Heb je wel een telefooncentrale voor nodig die dat aankan + intern telefoons die daarmee overweg kunnen...
Dat is nu juist het probleem, de telefooncentrale kan geen isdn-lijnen aan, anders had ik het daarin wel geregeld. Ik heb nu 4 'gewone' ISDN lijnen liggen helemaal buiten de centrale om.Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 22:38:
KPN levert dat onder de naam "nummerblok". Heb je wel een telefooncentrale voor nodig die dat aankan + intern telefoons die daarmee overweg kunnen...
Volg je bankbiljetten
Nummerblok is een aanvulling op de groepsschakeling. Een groepsschakeling zorgt er voor dat binnenkomende gesprekken verdeeld worden over meerdere ISDN lijnen. Als dit gebruikt wordt voor een inbelserver, wil je over het algemeen maar een nummer gebruiken.
Als je de ISDN lijnen binnen wilt laten komen op een telefooncentrale, dan kan een nummerblok handig zijn. Op de (bijvoorbeeld 4) ISDN lijnen kun je dan een blok van bijvoorbeeld 50 aaneengesloten nummers laten binnenkomen. De eigen centrale kan deze nummers dan koppelen aan interne toestellen, zodat iedere medewerker een eigen nummer heeft.
Je 4 bestaande ISDN lijnen kun je zonder problemen laten omzetten naar een groepsschakelijng.
Als je de ISDN lijnen binnen wilt laten komen op een telefooncentrale, dan kan een nummerblok handig zijn. Op de (bijvoorbeeld 4) ISDN lijnen kun je dan een blok van bijvoorbeeld 50 aaneengesloten nummers laten binnenkomen. De eigen centrale kan deze nummers dan koppelen aan interne toestellen, zodat iedere medewerker een eigen nummer heeft.
Je 4 bestaande ISDN lijnen kun je zonder problemen laten omzetten naar een groepsschakelijng.
[ Voor 10% gewijzigd door PeterB op 18-05-2003 22:45 ]
Oke, bedankt voor je tip, ik ga morgen eens met KPN bellenPeterB schreef op 18 mei 2003 @ 22:43:
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
Als je er een groepsnummer van laat maken dan heeft de groep maar een hoofdnummer.ZeRoC00L schreef op 18 mei 2003 @ 22:47:
[...]
Oke, bedankt voor je tip, ik ga morgen eens met KPN bellen
Als de externe apparatuur ptp ondersteunt dan is dit een optie, een inbel nummer 8 kanalen ( lijnen )
Je hebt dan wel te maken met maandelijke kosten voor de groepsfaciliteit.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 22:55 ]
Pagina: 1