Toon posts:

Langzaam multimedia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
?!

Zet net na een weekend afwezigheid mijn PC aan, merk ik tot mijn verbazing dat ik langzaam geluid en beeld heb!
Dus als ik TV wil kijken dan heb ik geen geluid, als ik DVD wil kijken gaat alles in slomo en al mijn window's-wav's gaan ook in slomo

Weet iemand hier de oorzaak van?! (of nog beter hoe ik het verhelp)

Verwijderd

Hoe verwacht je eigenlijk een zinnig antwoord als je zo weinig informatie geeft?

Verwijderd

ghehehehe ;)

• pyrox
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 16:21
Hm, had toevallig van het weekend precies hetzelfde probleem.
Ik heb namelijk zaterdag een radeon 9700 pro aangeschaft en direct geinstalleerd met de nieuwste catalyst drivers (3.4). Direct na de eerste reboot kreeg ik last van de precies dezelfde verschijnselen die jij omschrijft. Video en geluid dat 2 x zo langzaam afspeelt en soms zelfs helemaal geen geluid (ik heb C-media onboard sound). Na een reinstall van EN de videodrivers EN de drivers van het onboard geluid waren alle problemen opgelost.

Misschien dat je hier wat aan hebt, maar zoals HlpDsK al zei: met zo weinig info kan het natuurlijk van alles zijn.

Revolution!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik denk ook dat je gewoon opnieuw de drivers moet gaan installeren. En daarna als het niet lukt directx opnieuw erop zetten!

Suc6

Verwijderd

GOT is geen helpdesk, zoek eerst zelf wat uit en dan pas post je je probleem als het nog niet opgelost is.
Pagina: 1