[Winamp] Laatst gehoorde nummer is ook de 1ste bij start

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Sorry voor de wazige topictitel maar ik zit dus met het volgende 'probleem'. Als ik winamp sluit en vervolgens opnieuw start (tussenliggende tijd/reboots maakt niet uit) dan hoor ik als eerste weer het nummer waar ik 'gebleven' was (wel vanaf het begin vanaf het nummer).

Dit heb ik nooit gehad, maar sinds een verse install van XP ben ik overgestapt op 2.91 (ik zat bij 2.81 oid) en sindsdien is het dus.
Ik kan het niet als optie ergens vinden en ik kan er ook niks over vinden op GoT/Google (hoewel de zoektermen niet echt handig zijn).

Ik kan prima terug naar 2.81 maar dat vind ik geen echte 'oplossing'. Ik kan me niet voorstellen dat dit een "feature" is waar ik als enige me aan irriteer namelijk.

Dus, 'hoort' dit en/of kan het opgelost worden?

offtopic:
Het is dus typisch een probleem waar ik niet echt last van heb maar waar ik gewoon van vind dat het anders moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:42
Volgens mij hoort het, in mijn 2.81 deed hij het ook.
(Ik zit nu ook met 2.91)

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
it's not a bug, it's a feature !
http://classic.winamp.com/download/features2x.jhtml
2e regel.

[ Voor 23% gewijzigd door Grijns op 18-05-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
OMG, wat een bah-feature :D (en tevens niet handig van mij dat ik niet even de lijst door gegaan ben).

Ok, dan moet ik er dus mee gaan leren leven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 09:36
met winamp3 had ik dit 'probleem' niet, en dat was voor mij 1 van de redenen om weer terug te stappen op winamp2 :) Mijn playlist bevat ruim 1600 nummers en heb geen zin om elke keer weer te beginnen bij liedje 1.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
IceStorm schreef op 18 May 2003 @ 21:58:
OMG, wat een bah-feature :D (en tevens niet handig van mij dat ik niet even de lijst door gegaan ben).

Ok, dan moet ik er dus mee gaan leren leven ;).
de meeste features kunnen uitgezet/aanpast worden onder preferences hoor. Ik weet niet of dat voor deze feature ook geldt, ik heb nog winamp 2.79 (omdat daar die LotR skin bij zit :P)

pssst, dat emailadres in je sig ;)

[ Voor 9% gewijzigd door G33rt op 19-05-2003 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Dit is gewoon een feature in Winamp 2.91 geworden. Ik vind het niet bepaalde vervelend of zo, vind het soms zelfs erg fijn dat hij onthoud waar je was gebeleven met luisteren. Het lijkt me meer dan logisch dat je het uit kunt schakelen, alleen heb ik zo snel niet kunnen vinden waar de optie zit.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:29

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

gewoon winamp starten en CTRL-Z doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Godjira schreef op 19 May 2003 @ 11:25:
Dit is gewoon een feature in Winamp 2.91 geworden. Ik vind het niet bepaalde vervelend of zo, vind het soms zelfs erg fijn dat hij onthoud waar je was gebeleven met luisteren. Het lijkt me meer dan logisch dat je het uit kunt schakelen, alleen heb ik zo snel niet kunnen vinden waar de optie zit.
Ik kan het ook niet vinden, beetje jammer maar in dat geval ga ik me er wel gewoon bij neerleggen.
Pagina: 1