Ik zat net de foto's van mijn eerste vakantie van dit jaar door te bladeren en uiteraard zou ik de tweakers daar graag in willen laten delen. Echter dit lijkt me pas echt op zijn plaats in een themaforum vakatie zoals er vorig jaar ook was. Komt dat er dit jaar ook weer. Zo ja wanneer kan ik jullie verblijden met mijn pics van mijn vakantie met nymfomane zweedse vrouwen
is al geweest, en ziet er iig nog niet naar uit dat het weer gaat komen binnenkort. 
Lijkt me een leuk HK-topic waard, dat wel
Lijkt me een leuk HK-topic waard, dat wel
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Kunnen er niet meerdere TF tegelijk gedraaid worden dan?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 20:58 ]
tuurlijk kan dat, maar het vakantie forum is al geweestVerwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 20:57:
Kunnen er niet meerdere TF tegelijk gedraaid worden dan?
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
Nu breekt mn klom, de vakantie moet nog beginnenErkens schreef op 18 mei 2003 @ 20:58:
[...]
tuurlijk kan dat, maar het vakantie forum is al geweest
Ja dit vind ik ook wel een beetje vaag ja
Onze gedachten (wat vorig jaar ook al (met best enig succes als ik dat mag zeggen overigens) het geval was) waren dat we juist vroeg in het jaar een vakantieforum zouden moeten openen, omdat dan heel veel mensen nog moeten gaan boeken.
In zo'n forum kun je dan lekker tips opdoen, en vragen naar ervaringen om je bestemming te gaan kiezen.
Je kunt het uiteraard ook wel in de vakantieperiode doen, maar wat krijg je dan? Ik denk eigenlijk minder
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Zit inderdaad wel wat in dan geen nymfomane zweedse vrouwen voor jullie
Verwijderd
Slimme mensen: die een lastminute nemen.LuNaTiC schreef op 18 May 2003 @ 21:01:
[...]
Onze gedachten (wat vorig jaar ook al (met best enig succes als ik dat mag zeggen overigens) het geval was) waren dat we juist vroeg in het jaar een vakantieforum zouden moeten openen, omdat dan heel veel mensen nog moeten gaan boeken.
In zo'n forum kun je dan lekker tips opdoen, en vragen naar ervaringen om je bestemming te gaan kiezen.
Je kunt het uiteraard ook wel in de vakantieperiode doen, maar wat krijg je dan? Ik denk eigenlijk minder
Ik wacht op ze in /31 hoor.TrailBlazer schreef op 18 mei 2003 @ 21:02:
Zit inderdaad wel wat in dan geen nymfomane zweedse vrouwen voor jullie
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 21:26 ]
ik doe meeVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 21:04:
[...]
Slimme mensen: die een lastminute nemen.
[...]
Ik wacht op ze in /31 hoor.
* Apen-nootjes wil ze ook zien maar zijn HK rechten zijn nog steeds afgenomen... 
Waar heeft een mens die straf toch voor verdient..
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
* Basszje wacht nog op een TF festivals
. ..
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Thema forum zomer muziek festivals lijkt me wel leuk, nadeel is dat de twee grote va nederland (pinkpop en lowlands) een paar maanden uit elkaar zitten en de mensen die naar werchter, roskilde, fields of rock, rock am ring enzovooy gaan zullen waarschijnlijk niet genoeg posts maken om een heel forum verantwoord te kunnen maken.
apen-nootjes: er zijn genoeg discussie over de HK te vinden in de search, als je echt nieuwsgierig bent waarom je er niet in kan kun je die lezen, maakt alles duidelijk.
apen-nootjes: er zijn genoeg discussie over de HK te vinden in de search, als je echt nieuwsgierig bent waarom je er niet in kan kun je die lezen, maakt alles duidelijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Yellow|A op 21-05-2003 11:05 ]
|{ brrr }] |
Verwijderd
sorry hoor maar er zijn er nog wel meer.. ipv die stomme rock dingen..Yellow|A schreef op 21 mei 2003 @ 11:04:
Thema forum zomer muziek festivals lijkt me wel leuk, nadeel is dat de twee grote va nederland (pinkpop en lowlands) een paar maanden uit elkaar zitten en de mensen die naar werchter, roskilde, fields of rock, rock am ring enzovooy gaan zullen waarschijnlijk niet genoeg posts maken om een heel forum verantwoord te kunnen maken.
kijk maar naar mystery land, sansation en noem maar op.
subtiel verwoordVerwijderd schreef op 21 May 2003 @ 12:00:
[...]
sorry hoor maar er zijn er nog wel meer.. ipv die stomme rock dingen..
kijk maar naar mystery land, sensation en noem maar op.
hopelijk kan er ipv een themaforum dan een topic in de HK gemaakt worden. enig nadeel is dat de reacties niet echt een hoog niveau zullen hebben.
maar ik neem aan dat sommige modjes zo liev
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Waarom moet er zodra er over de HK word gesproken altijd van zulke reply's bijkomen? Als je niet in de HK kunt moet je of wachten tot je userid aan de beurt is of bij jezelf te rade gaan waarom je rechten zijn afgenomen. Beetje zielig lopen doen in andermans topic is compleet overbodig imo. En als je dan toch die foto's wilt zien , waarom mail je TS niet even danapen-nootjes schreef op 19 May 2003 @ 21:50:
* Apen-nootjes wil ze ook zien maar zijn HK rechten zijn nog steeds afgenomen...
Raku
offtopic:
Zou verwachten dat je op z'n minst de naam van je "festival" goed zou schrijven. Sensation. Sans, A dus.
Zou ook wel verwachten dat je jezelf wat genuanceerder zou kunnen uitdrukken, zonder meteen kleuter modus te activeren.
Zelfs met jou “festivals” erbij lijkt het me dat het geen apart themaforum waard is. Past best wel in nieuws, muziek en sport. Draadje per festival en sensationachtige avonden.
Zou verwachten dat je op z'n minst de naam van je "festival" goed zou schrijven. Sensation. Sans, A dus.
Zou ook wel verwachten dat je jezelf wat genuanceerder zou kunnen uitdrukken, zonder meteen kleuter modus te activeren.
Zelfs met jou “festivals” erbij lijkt het me dat het geen apart themaforum waard is. Past best wel in nieuws, muziek en sport. Draadje per festival en sensationachtige avonden.
|{ brrr }] |
Pagina: 1