Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] Top of page link

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

als ik een lange pagina heb en ik wil naar boven toe dan scroll ik me wezenloos ,
kan er mischien onderaan een knopje komen met "to top of page" dit scheelt veel scrollen.

Alvast bedankt

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:00

momania

iPhone 30! Bam!

Wat is er mis met je 'Home' knop op je toetsenbord?

En volgens mij is dit al eens langs geweest als vraag en toen was ^^ ook het antwoord dacht ik ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

momania schreef op 18 mei 2003 @ 23:24:
Wat is er mis met je 'Home' knop op je toetsenbord?

En volgens mij is dit al eens langs geweest als vraag en toen was ^^ ook het antwoord dacht ik ;)
Het is idd een kleine moeite om op home te drukken maar! Het is gewoon template werk. Een klein linkje is dus niet mega veel werk om te implenteren. Maar het is de forumsoftware van Parse ism tweakers.net en zij bepalen het uiteindelijk. Als er al nee gezegd is lijkt het me niet waarschijnlijk dat ze er op terug zullen komen

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

Zullen we dan ook back, forward, refresh en andere standaard buttons in de layout gaan implementeren :?
Installeer anders Firebird met de Pivot wheel, als je zo graag alles met de muis wilt doen zonder hem te verplaatsen :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.