Toon posts:

AMD problemen, of toch het mobo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort de gelukkige bezitter van een athlon 850 mhz en een Asus A7V. Nu heb ik alleen de hele tijd een hangende computer voor m'n neus. Heeft iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen? Weet iemand misschien een progje waarmee ik de tempratuur enzo kan meten?

Alle help is welkom.:)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

First of all.... WELK OS draai je?
Ik heb windows 98 inmiddels stabiel draaien.
Windows 2000 lukt helaas nog niet perfect... Ik moet trouwens wel zeggen dat ik nu al 4 dagen geen hanger meer heb gehad.... Hm... now that I think of it.... dat is sinds de installatie van bios 1005. Niet dat die zo geweldig is; in tegendeel... nog echt een beta... maar sinds de installatie heb ik m'n bak minder overgeklokt... hij draait momenteel op 786 MHz ofzo... alleen de FSB een beetje opgekrikt.
Maar onder w2k heb ik het volgende gedaan:
1) M'n vga drivers geinstalleerd
2) Servicepack 1 gedraaid
3) Servicepack 2 gedraaid (that is... die onvolledige versie)
4) Via 4in1 drivers 4.24
5) Large page minimum Registy key van AMD erop gepleurd

Thats it.... (I think)

Voor windows 98 weet ik de zooi niet meer... uiteraard wel die via-drivers en de vga-drivers geladen, maar verder.....??????

Succes... (voor zover je hier iets aan hebt)

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, ik heb momenteel win 2k en win me draaien, niet de meest stabiele jongens, maar op mijn PIII 500 draaien ze beide probleemloos. Voor mij toch een reden om me af te vragen of ik een harware probleem heb of niet. Enige wat ik nog niet gedaan heb is sp 2 instaleren.:P

Verwijderd

Bij mij is win2k t enige echt stabiele OS op mn A7V
98 SE en Win ME draaien slecht.

Verwijderd

Voor het aflezen van je processor & mobo temperatuur hebbie op de CD-ROM van je A7V een proggie staan...;)

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 10:57

Erikie

www.erikie.nl

hee wfvn! sinds ik 1005 heb geflashed loopt ie hier ook stabiel! en nog wel overgeclockt

900@1000 op 1.65 volt 42 graden coolermaster

dus... 1005 is denk wel goei, alleen de multipliers doen het nog niet softwarematig. (bij mij niet iedergeval)

traktor scratch!

Pagina: 1