Ik heb een klein probleempje.
Ik heb gister Music Jukebox geinstalleerd op mijn computer.
Na de installatie wisselde ik van gebruiker en gaf hij een error in het register over dat alle cd-rom drives niet meer herkend zouden worden.
Dit was ook het het geval.
Vanochtend starte ik de computer op en kreeg ik mijn dvd speler wel aan de praat maar de brander niet meer.
Dus ik ging via configuratie scherm naar hardware om te kijken wat er aan de hand was en daar staat dat de brander disabled is.
Dan verder naar probleem oplossen en proberen hem weer te activeren, en dan geeft hij de boodschap dat windows hem niet kan activeren.
Nu wil ik graag jullie hulp met dit, want het is erg vervelend
Alvast bedankt
Relevante systemspecs:
Brander: Plextor Plexwriter 16/10/40a
DVDROM
P3 1 ghz
512 mb ram
screenshots toegevoegd

Ik heb gister Music Jukebox geinstalleerd op mijn computer.
Na de installatie wisselde ik van gebruiker en gaf hij een error in het register over dat alle cd-rom drives niet meer herkend zouden worden.
Dit was ook het het geval.
Vanochtend starte ik de computer op en kreeg ik mijn dvd speler wel aan de praat maar de brander niet meer.
Dus ik ging via configuratie scherm naar hardware om te kijken wat er aan de hand was en daar staat dat de brander disabled is.
Dan verder naar probleem oplossen en proberen hem weer te activeren, en dan geeft hij de boodschap dat windows hem niet kan activeren.
Nu wil ik graag jullie hulp met dit, want het is erg vervelend
Alvast bedankt
Relevante systemspecs:
Brander: Plextor Plexwriter 16/10/40a
DVDROM
P3 1 ghz
512 mb ram
screenshots toegevoegd

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 09:36 ]