Toon posts:

Zijn er specifieke problemen mbt Promise PDC20376 bekend?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een WD Raptor schijf te gaan kopen voor mijn systeem. Als mobo heb ik een MSI K7N2G-ILSR met daarop een Promise 376 RAID controller.

Nu lees ik hier op het forum over allerhande problemen (traagheid) met de Promise 378 controller, maar ik lees nergens iets over de 376...

Wie kan me op dit punt wat meer vertellen? Zijn er bekende problemen met de controller die ik heb? Of werkt dit goed samen?

En ja ik heb de search gebruikt. Dit moet je hier geloof ik standaard vermelden wil je niet dat je topic wordt gesloten, is't niet?

BVD!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:32

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Niet alleen vermelden maar je moet het ook gebruikt hebben. Waarom ben je niet verder gegaan in het andere topic hierover als jij zegt dat je die tegenkwam?

[edit]
Neem me niet kwalijk, ik loop met m'n blinde kop te staren naar die 378 ipv de 376...

[ Voor 24% gewijzigd door DUX op 18-05-2003 19:23 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
DUX: deze ging in op een specifiek probleem met de 378 controller... dit staat er dan ook een beetje los van he? Lijkt mij althans logisch (maar wie ben ik?)... ;)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
iemand die iig geen originele topic titels kan bedenken

lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] is door

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

BasieP schreef op 18 May 2003 @ 19:22:
iemand die iig geen originele topic titels kan bedenken

lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] is door
offtopic:
En jij had even de SEM: [rml][ OM] nietszeggende titel[/rml], kunnen checken. ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel fixed :+
Dit moet je hier geloof ik standaard vermelden wil je niet dat je topic wordt gesloten, is't niet?
Fout :P
Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door ;)

[ Voor 86% gewijzigd door BalusC op 18-05-2003 19:39 ]

Verwijderd

Volgens mij heeft hij het wel begrpen hoor ;)
Pagina: 1