Promise TX2000 bios flash verkeerd :(

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Topicstarter
Ik heb mijn promise TX2000 met een nieuwe biosversie geflashed. Dat ging nog goed, maar na herstart ziet mijn computer de kaart niet meer :(

Heb met een dos diag programma. hwinfo, gekeken en die zit nog wel een Promise Raid Controller?!?!? Het lijkt wel alsof de bios van de kaart niet meer goed is...

Nog een keer geprobeerd te flashen, maar dan geeft hij de melding dat het hardware id niet hetzelfde is. Als ik nogmaals een backup van het huidige bios maak en die in notepad bekijk zie ik wel Promise TX2000 ...33 staan, dus het lijkt wel alsof hij het heeft ge-update..

Heeft iemand ervaring hiermee en eventueel een util waarmee ik geforceerd het kan flashen/clearen?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Topicstarter
Ik zie nu op meuktracker: Promise FastTrak100 TX2 2.00.0.33 dat er mensen zijn die na flashen van hun Promise Fasttrak100 TX2 precies dezelfde problemen hebben als ik, namelijk het niet meer zien van de controller.

Het lijkt er dus op dat Promise een grote fout heeft gemaakt met de nieuwe bios voor hun Fasttrak reeks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ow mooi dat ik dat nu alvast weet, want ik stond ook op het punt te gaan flashen...!

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

-={Fred_Perry}=- schreef op 18 mei 2003 @ 20:50:
Ik zie nu op meuktracker: Promise FastTrak100 TX2 2.00.0.33 dat er mensen zijn die na flashen van hun Promise Fasttrak100 TX2 precies dezelfde problemen hebben als ik, namelijk het niet meer zien van de controller.

Het lijkt er dus op dat Promise een grote fout heeft gemaakt met de nieuwe bios voor hun Fasttrak reeks :(
Dat hoeft niet zo te zijn. Ik heb geen enkel probleem ondervonden.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 19 mei 2003 @ 06:46:
[...]

Dat hoeft niet zo te zijn. Ik heb geen enkel probleem ondervonden.
Is toch wel raar dan, wat heb jij dan anders gedaan als de rest? Update op bootable diskette zetten, herstarten en update doen. Het kan toch niet veel anders gaan als dat...

8)7 :'( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Lijkt mij ook. Mijn commentaar stond al op de FP. Misschien hebben de BIOS-instellingen er iets mee te maken. Wie zal het zeggen.

Overigens ben ik lang niet de enige waar het probleemloos ging.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 19 mei 2003 @ 08:19:
Lijkt mij ook. Mijn commentaar stond al op de FP. Misschien hebben de BIOS-instellingen er iets mee te maken. Wie zal het zeggen.

Overigens ben ik lang niet de enige waar het probleemloos ging.
Net een reply op de FP gezet:

Heb net een mail gehad waarin ze zeggen van: Hier heb je nogmaals de bios, ze sturen de driver |:( , en probeer het nogmaals..

Ik heb ze een mail terug gestuurd waarin ik zeg dat ik liever een tool wil waarmee ik geforceerd het kan flashen omdat ptiflash.exe het nu niet meer toelaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Topicstarter
Ik heb Promise net gebeld en zij gaven aan dat ik hem maar moest RMA-en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

ik heb net ook ff met Promise gebeld, die doen volgens hun alleen RMA met hun dealers.
Dus ik naar Norrod bellen (ik ben zo gek geweest om dat te doen)
geven ze geen RMA support omdat ze geen garantie verlenen om je eigen domme fouten :| :'(

[ Voor 8% gewijzigd door SilentSimon op 19-05-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Topicstarter
SilentSimon schreef op 19 mei 2003 @ 14:11:
ik heb net ook ff met Promise gebeld, die doen volgens hun alleen RMA met hun dealers.
Dus ik naar Norrod bellen (ik ben zo gek geweest om dat te doen)
geven ze geen RMA support omdat ze geen garantie verlenen om je eigen domme fouten :| :'(
Dit mogen ze niet zeggen/doen! Je deed het volgens de procedure van Promise zelf en dat ging fout. Je weet niet waarom, maar je kaart werkt niet meer en moeten hun dat dus, als tussenstation, naar Promise sturen en jouw een nieuwe geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

ik ga dr gewoon heen en desnoods zeg ik gewoon "hij doet het ineens niet" :)
---
moet wel zeggen dat ik het zowiezo geen stijl vind dat ze gewoon zeggen "nee meneer, daar kunnen we niet aan beginnen" De helpdesk van Norrod anyways

[ Voor 60% gewijzigd door SilentSimon op 19-05-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Topicstarter
SilentSimon schreef op 19 mei 2003 @ 15:11:
ik ga dr gewoon heen en desnoods zeg ik gewoon "hij doet het ineens niet" :)
---
moet wel zeggen dat ik het zowiezo geen stijl vind dat ze gewoon zeggen "nee meneer, daar kunnen we niet aan beginnen" De helpdesk van Norrod anyways
Zo ga ik hem ook RMA-en... Van van: Ineens na herstart doet hij het niet meer, snap er niets van O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

hoe zit het dan met mn data op mn raid-0, helemaal weg met een nieuwe/gerepareerde kaart of niks aan het handje?
---
al mn backup stuff staat toch op losse schijf, zou alleen maar jammer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
SilentSimon schreef op 19 May 2003 @ 15:16:
hoe zit het dan met mn data op mn raid-0, helemaal weg met een nieuwe/gerepareerde kaart of niks aan het handje?
---
al mn backup stuff staat toch op losse schijf, zou alleen maar jammer zijn :)
Kan je als het goed is terug importeren, net een paar topics over geweest.

offtopic:
Goed trouwens dat je de discipline hebt om steeds backups te gaan maken. (nouja, docs doe ik ook nog wel alleen films niet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

/nog meer offtopic
ik backup alleen maar mn mp3,docs,installatieprogramma's
op mn raid staan alleen maar OS,films,games,geinstalleerde progs

ik bedoel als dat weggaat is dat geen ramp, daar zijn lanparties voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:39
Als je de oude firmwareversie nog hebt kan je hem waarschijnlijk met UniFlash flashen:
http://www.pppr.sk/rainbow/programs.html#UniFlash

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zojuist een vreemde bevinding gedaan, ik deed de kaart in een andere pc, ging naar windows en hij zag een ULTRA 100 IDE CONTROLLER?!

ofwel!? er zit hier een ultra bios in een fasttrak zip??!

kheb de ft 100 tx2 en die is nu dus mooi fucked..

zie ook dit stukje: meuktracker: Promise FastTrak100 TX2 2.00.0.33=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Hmm ja ik ben Darkvader ,Ik ben dus me kaartje verloren door een of andere ezel die ff een zip bestandje verwisseld oid |:( :'(

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Oke een geforceerde flsah wil dus ook niet lukken :(
ptiflash/Unlimit is de command line ,maar hij geef doodnuchter aan dat er geen Promise inzit,dus game over.. :r

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

ja same here, andere computer ziet hem als een IDE controller in windows
--
mag ik dan vragen hoe zoiets mogelijk is? als het een verkeerde .bin file is zou toch iedereen er last van moeten hebben :?

jongen uit mn klas heeft precies dezelfde raid controller en bij hem doet ie t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

SilentSimon schreef op 20 May 2003 @ 09:50:
ja same here, andere computer ziet hem als een IDE controller in windows
--
mag ik dan vragen hoe zoiets mogelijk is? als het een verkeerde .bin file is zou toch iedereen er last van moeten hebben :?

jongen uit mn klas heeft precies dezelfde raid controller en bij hem doet ie t wel.
Je weet nooit of die knakkers hem toevalig dezeflde dag hebben veranderd oid ,zo krijg je een aantal % wat "misflashed" en een aantal waarbij het goed is gegaan..
Maar goed we zijn dus een kaartje kwijt van 100 pleuro en daar ben ik alles behalve blij mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

inkoopactie dan maar :| :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

ik heb m maar naar norrod toegebracht, viel nog wel buiten de garantieperiode maar na lang aandringen en zeuren (puppyeyes) :) hebben ze naardat ze m een uur getest hadden maar naar Promise gestuurd. enig nadeel is dat ik het wel ongeveer 6 weken kwijt ben :( maar das weer beter dan een nieuwe betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Die toko waar ik hem vandan heb is over de kop gegaan ,helaas zit er voor mij niets anders op dan een nieuwe te scoren :)
Ik heb wel een verbouwde ultra 66@fastrakk 66 weer omgebouwd naar ultra 66 om wat cdrom meuk aan te haken.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Ik wil niet zeurderig over komen, maar heb je dat Uniflash al geprobeerd uit die link van me?
Ik heb er iig al eens n verkeerd geflashte SCSI controller mee gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

heb ik geprobeerd (uiteraard :) ) maar zelfde verhaal, alle flash progjes zien gewoon die kaart niet, thnx anyway voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Toch wel opgestart met uniflash -pcirom ?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

* SilentSimon knows manuals :)

[ Voor 36% gewijzigd door SilentSimon op 20-05-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Damn, wat zonde dat dat niet werkt :(
Als ik dat progje op n willekeurige pc hier gebruik herkent ie alle (5) flashchips die er op het mobo en pci kaarten zitten.

[ Voor 63% gewijzigd door FatalError op 20-05-2003 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Het lukt hier gedeeltelijk ,hij houd op met flashen op 40% ongeveer met uniflash..
Hij ziet de kaart wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb promise herhaaldelijk gemailed etc. en ze zeggen dat de chip waarschijnlijk beschadigd is (ik weet beter uiteraard) maar in de mail stond dat ik mocht em ruilen bij de zaak waar ik em vorig jaar gehaald had :]

het probleem lijkt idd haast wel te zijn dat er een ultra100 bios in de zip zat..

promise heeft overigens tegen mij gezegd in de mail die ik kreeg dat er in heel europa maar 4 van deze meldingen zijn gekomen (lijkt me raar?)

zelf denk ik dat het ook nog mogelijk is dat er een 2e revisie is uitgekomen die wel rustig te flashen is maar dat de wat oudere tx2tjes niet willen oid

maargoed ik krijg een nieuwe dus ik flash em rustig weer met die nieuwe ;o] als het dan weer fout gaat mail ik en bel ik ze direkt weer 10 keer :P

[edit]

nu we hier toch over fasttraks aant lullen zijn, ik ben al tijden opzoek naar een flash om de tx2 te flashen naar tx2000 enige verschil is udma133 wat voor het gevoel weer wat sneller gaat :}

heeft iemand een hack hiervoor? of zou ik gewoon moeten proberen een tx2k bios in de tx2 te flashen? :}

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 21:20 . Reden: blaat erbij :} ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier stond iets niet boeiends :] kan msg helaas niet zelf dellen :]

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
heeft iemand een hack hiervoor? of zou ik gewoon moeten proberen een tx2k bios in de tx2 te flashen? :}
Ik denk dat de pciid of n ander geintje roet in het eten gooit, maar het zal best mogelijk zijn dat het met n 'simpele' hack toch werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 21:02:
ik heb promise herhaaldelijk gemailed etc. en ze zeggen dat de chip waarschijnlijk beschadigd is (ik weet beter uiteraard) maar in de mail stond dat ik mocht em ruilen bij de zaak waar ik em vorig jaar gehaald had :]

het probleem lijkt idd haast wel te zijn dat er een ultra100 bios in de zip zat..

promise heeft overigens tegen mij gezegd in de mail die ik kreeg dat er in heel europa maar 4 van deze meldingen zijn gekomen (lijkt me raar?)

zelf denk ik dat het ook nog mogelijk is dat er een 2e revisie is uitgekomen die wel rustig te flashen is maar dat de wat oudere tx2tjes niet willen oid

maargoed ik krijg een nieuwe dus ik flash em rustig weer met die nieuwe ;o] als het dan weer fout gaat mail ik en bel ik ze direkt weer 10 keer :P

[edit]

nu we hier toch over fasttraks aant lullen zijn, ik ben al tijden opzoek naar een flash om de tx2 te flashen naar tx2000 enige verschil is udma133 wat voor het gevoel weer wat sneller gaat :}

Op het moment dat zo'n flash verkeerd gaat, valt een fasttrak terug naar een normale promise controller :z

Ik heb mijn kaart maandag terug gestuurd en op het moment dat ik hem weer terug krijg flash ik hem gelijk weer! (Mocht er niet al de nieuwe versie op zitten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Ik heb ook een mailtje gestuurd naar Promise ,Ik mocht hem direct om gaan ruilen bij de dealer ! :)
Alleen jammer dat die vent z'n toko niet meer bestaat :|
Het is waarscheinlijk een fout in de chip zelf volgens Promise
U kunt uw kaart direct omruilen bij uw verkoper. De klacht is gelezen door ons op het tweakers pagina. Echter u bent de tweede in Nederland die dit probleem daadwerkelijk bij ons aankaart. Ons inziens is er niets aan de hand met het BIOS bestand dat u gedownload heeft, maar is er waarschijnlijk iets niet goed met de chip op de controller kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-={Fred_Perry}=- schreef op 21 May 2003 @ 11:03:
[...]

Op het moment dat zo'n flash verkeerd gaat, valt een fasttrak terug naar een normale promise controller :z

Ik heb mijn kaart maandag terug gestuurd en op het moment dat ik hem weer terug krijg flash ik hem gelijk weer! (Mocht er niet al de nieuwe versie op zitten...)
HEHE ik krijg morgen een nieuwe en ik flash em ook direkt weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-J schreef op 21 May 2003 @ 11:22:
Ik heb ook een mailtje gestuurd naar Promise ,Ik mocht hem direct om gaan ruilen bij de dealer ! :)

[...]
aha, ik ben dus nr 1 en jij nr2 zoals ze bij mij in de mail ook aankaartten :)

er zijn dus veel meer mensen met het probleem alleen weet promise hier nog niets van omdat er dus weinig mensen contact met hun opnemen, ik had zoiets van "oh hallo promise is toch een redelijk professioneel bedrijf voor hoogstaande compu apparatuur en ik heb goed voor dat kaartje gedokt dus ik verwacht binnen 1 dag mail" en ik kreeg het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

sja ik heb gebeld en gemaild :) goede support daar niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59
Speedy-J schreef op 21 mei 2003 @ 11:22:

[...]
Woei, ze lezen ook GoT daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Topicstarter
DJSmiley schreef op 21 May 2003 @ 23:15:
[...]

Woei, ze lezen ook GoT daar ;)
Ik heb ze de link gestuurd op hun verzoek, ze geloofden me namelijk niet dat er meer mensen met hetzelfde probleem waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

-={Fred_Perry}=- schreef op 22 May 2003 @ 12:06:
[...]

Ik heb ze de link gestuurd op hun verzoek, ze geloofden me namelijk niet dat er meer mensen met hetzelfde probleem waren :P
Ik heb precies hetzelfde gedaan ,gewoon de link van de FP erbij gedaan :)
Wat betreft support is het helemaal oke daar ,ook binnen een uurtje reply met de mail enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Topicstarter
Ik kreeg vanmiddag een mail van Alternate dat ze vandaag een nieuwe TX2000 op de post deden naar mij, hopelijk heb ik hem vanavond/morgenochtend... Goede service van Alternate, binnen drie dagen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Topicstarter
Net mijn nieuwe kaart ontvangen en geflashed van 0.28 naar versie 0.33, nu zonder probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

lijkt het toch op een chipfout oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 14-09 22:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik heb exact dezelfde probleem. Een flash vanuit DOS die aangeeft OK te verlopen waarna de PC de RAID controller niet meer vind. Tot overmaat van ramp was Informatique niet bereid tot RMA omdat de garantie van deze kaart verlopen is. (gekocht in aug.2001)
Ik heb toen Promise gebeld (zitten in Eindhoven) waar ik tot grote tevredenheid geholpen ben. Zij wisselen mijn Fasttrak zonder kosten om. Nu maar hopen dat dat een beetje snel gaat want ben nogal onthand zonder mijn main-pc ;)

edit:

Overigens;
Ik kreeg Uniflash met geen mogelijkheid aan de gang met de Fasttrak. Ik weet niet wat ik fout deed maar kreeg op 3 PCs 'Is Write Protect Disabled ?'

[ Voor 16% gewijzigd door Tomba op 28-05-2003 10:48 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 14-09 22:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Heb de kaart inmiddels uit mijn PC gehaald; het gaat om een Rev A-versie. De mensen die ook problemen hebben met flashen hebben die toevallig ook deze revisie ? Mijn Fasttrak is inmiddels al bijna 2 jaar oud zie ik....

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Topicstarter
Tomba schreef op 28 mei 2003 @ 18:15:
Heb de kaart inmiddels uit mijn PC gehaald; het gaat om een Rev A-versie. De mensen die ook problemen hebben met flashen hebben die toevallig ook deze revisie ? Mijn Fasttrak is inmiddels al bijna 2 jaar oud zie ik....
Toen ik mijn nieuwe kaart kreeg viel me eigenlijk maar een ding op, de printplaat (PCB) was kleiner en de kaart leek wel iets anders opgedeeld. Mijn oude kaart was dan inderdaad misschien een van de eerste revisies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Promise Technology heeft 2 jaar garantie op haar product. Voor ieder persoon die een probleem heeft met zijn TX2000 en FastTrak 100 TX2 en de laatste bios flash, direkt contact openemen met je verkoper, hij ruilt normaliter direkt de controller om. Zoniet, neem dan contact op met de twee Nederlandse distributeurs van Promise producten in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als toevoeging voor ik het vergeet. Er zijn slechts 6 gevallen tot nog toe in Europa bekend. Of er is geen probleem, of het is een combinatie van gebruikte hardware. Wij zijn zeer geintereseerd in de configuratie van hardware die iedere gebruiker heeft die een probleem heeft. Dus gaarna bij aanmelding gegevens over moederbord, gebruikt geheugen, type harde schijven, besturingssysteem etc.

Met vriendelijke groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 16:26:
En als toevoeging voor ik het vergeet. Er zijn slechts 6 gevallen tot nog toe in Europa bekend. Of er is geen probleem, of het is een combinatie van gebruikte hardware. Wij zijn zeer geintereseerd in de configuratie van hardware die iedere gebruiker heeft die een probleem heeft. Dus gaarna bij aanmelding gegevens over moederbord, gebruikt geheugen, type harde schijven, besturingssysteem etc.

Met vriendelijke groeten
Zie mijn Signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 16:26:

Met vriendelijke groeten
sign + geheugen = kinston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
* equinoxe is in het bezit van een wilemprog eeprom brander.

Misschien kan ik iets betekenen voor anderen met een misflash.

Drop me a line (zie profile voor mail).
Zet wel even duidelijk in de mail welk type eeprom het is in welke package.

[ Voor 8% gewijzigd door equinoxe op 09-06-2003 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joepie , ik ben dus nummer 7 in europa .
benieuwd hoe ze het hier in België gaan afhandelen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e-mail support van Promise is voortreffelijk , 2 e-mails gestuurd , 2 keer antwoord
binnen de 20 minuten . kaart moet dus omgeruild worden via winkel , nu maar hopen dat het snel gaat en dat de garantie nog niet is verlopen 8)7
Pagina: 1