ik heb laatst een niewe kast + voeding gekocht. alles werkt inmiddels alleen de fan van de voeding doet het niet. De kast die ik gekocht heb is de aopen QF50A en m'n moederbord is de ASUS a7v333. Wie weet hoe ik er voor kan zorgen dat de fan van mijn voeding gaat draaien??
Ik zou zeggen: Schroef hem even open en kijk of de draadje wel goed zitten.
Wat je ook kunt doen is de fan even aantikken met een pen oid
En anders terug naar de winkel
Wat je ook kunt doen is de fan even aantikken met een pen oid
En anders terug naar de winkel
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
er zit op m'n moederbord iets waar ik de fan van de voeding op kan aansluiten maar daar zie ik geen draadje voor die uit m'n voeding komt. zou die d'r uit moeten komen dan?
Verwijderd
zal wel niet goed zijn aangesloten ofzo, kijk inderdaad es effe of er wat los zit en anders naar de winkel ermee
met de pen aantikken??? lijkt me ook niet leuk om dat iedere keer te doen
met de pen aantikken??? lijkt me ook niet leuk om dat iedere keer te doen
Verwijderd
fan zal wel dood zijn, als je garantie hebt altijd terug naar de winkel want als straks je voeding echt overleden is en ze zien dat je hem open hebt gemaakt krijg je geen garantie.
Verwijderd
uhm, fan van de voeding op het moederbord, dat zal wel een ingang zijn voor je cpu en case voeding, je fan koeling moet gewoon draaien, heeft ie geen moederbord voor nodig volgens mij, tenminste bij mij niet, heb het ook nog nooit anders gezein
Verwijderd
Hij heeft dezelfde kast als ik...prima kast, alleen jammer dat je geen koeler voorin kan zetten...
Wat een onzin hier zeg. Als je die voeding openmaakt ben je je garantie kwijt. Gewoon terug naar de winkel met dat ding 
denken jullie echt dat ze in een fabriek (lees: geautomatiseerd) vergeten een FAN aan te sluiten?
Of gewoon doen alsof je van niets weet en van een stil systeem genieten
denken jullie echt dat ze in een fabriek (lees: geautomatiseerd) vergeten een FAN aan te sluiten?
[ Voor 16% gewijzigd door Glashelder op 18-05-2003 21:28 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
En dan op het laatst helemaal je garantie kwijt zijn omdat je er telang mee hebt gewacht als hij z'n laatste loodje legt?dual-zip schreef op 18 mei 2003 @ 21:28:
Wat een onzin hier zeg. Als je die voeding openmaakt ben je je garantie kwijt. Gewoon terug naar de winkel met dat ding
Ben het verder helemaal eens met je post, dus gewoon terug naar de winkel.
Ceci n'est pas une signature!
en dan zekering voeding ---> mobo ----> cpu ---> geheugen ---> hd burnen zeker :P:P:P
Even niets...
door dat eerste zal je nooit je garantie kwijt raken omdat zij ervoor moeten zorgen dat dat ding in orde is. Voor het zelfde geld is ammsterdamned (leuke film trouwensvehpol schreef op 18 May 2003 @ 21:31:
[...]
En dan op het laatst helemaal je garantie kwijt zijn omdat je er telang mee hebt gewacht als hij z'n laatste loodje legt?
Ben het verder helemaal eens met je post, dus gewoon terug naar de winkel.
maargoed naar de winkel is het beste
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
Laat die voeding dicht en ga terug naar de winkel. Als je de voeding opent kan men je vanalles en nog wat beschuldigen. Fan's verwisselen? Fan's stelen?
Weet je zeker dat je fan behoort te draaien, als je net de voeding aanzet?
Ik heb hier zelf namelijk een paar voedingen liggen waarvan de fan pas begint te draaien wanneer de temp in de voeding boven een bepaalde waarde komt.
Ik heb hier zelf namelijk een paar voedingen liggen waarvan de fan pas begint te draaien wanneer de temp in de voeding boven een bepaalde waarde komt.
hoe kan je nou iets stelen uit een apparaat dat van jou isVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 07:11:
Fan's stelen?
Ga er maar vanuit dat de fan van een el-cheapo AOpen altijd draait...Birostris schreef op 19 May 2003 @ 16:21:
Weet je zeker dat je fan behoort te draaien, als je net de voeding aanzet?
Verwijderd
vaak is een Fan in de voeding niet hard nodig... (tenminste, ik heb een voeding die al een hele tijd zonder draait) Maar anders haal je je tog een nieuwe Fan en zet je die erin
yeah... 350 watt voeding van aopen zonder fan... leuk...Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 20:45:
vaak is een Fan in de voeding niet hard nodig... (tenminste, ik heb een voeding die al een hele tijd zonder draait) Maar anders haal je je tog een nieuwe Fan en zet je die erin
Die jongen heeft gewoon gerantie en jij geeft de tip om eigenlijk te wachten tot hij over een paar uurtjes dood is en dan een nieuwe te halen.
Ik weet niet over welke voedingen jij heb heb, maar ik ga echt nite mijn 350w passief draaien
Icey schreef op 19 mei 2003 @ 20:50:
[...]
yeah... 350 watt voeding van aopen zonder voeding... leuk...
Verwijderd
Juist!Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 18:44:
uhm, fan van de voeding op het moederbord, dat zal wel een ingang zijn voor je cpu en case voeding, je fan koeling moet gewoon draaien, heeft ie geen moederbord voor nodig volgens mij, tenminste bij mij niet, heb het ook nog nooit anders gezein
Leuk voor jeVerwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 20:26:
Hij heeft dezelfde kast als ik...prima kast, alleen jammer dat je geen koeler voorin kan zetten...
TS:
Gewoon ermee terug gaan. Die fan moet draaien, klaar.
Aan alle posters:
Ik word een beetje ziek van al die nutteloze replies.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()