Het valt me op dat bijna niemand hier ram geheugen gebruikt van Dane Elektronic of ligt dat nou aan mij. Is het geheugen minder goed ofzo of minder over te klokken. Naar mijn weten is het de beste geheugen fabrikant.
Lees Technische PMG FAQ : Geheugen anders eens 
Kan het me niet voorstellen wat je zegt, daarbij verkoopt de tweakers shop Dane-Elec geheugen. Is echt geen slecht geheugen hoor
Kan het me niet voorstellen wat je zegt, daarbij verkoopt de tweakers shop Dane-Elec geheugen. Is echt geen slecht geheugen hoor
Ik gebruik het, heb nu 2x 256 MB DDR Dane Elec CAS2 draaien en nergens problemen mee. En mijn moederbord (ECS K7S5A) is nogal kieskeurig daarin. Maar ik klok niet over of zo. Het is gewoon prima geheugen imo
.
smartdodo, volgens mij begrijp je me niet goed, ik dacht dat bijna niemand het gebruikte omdat in bijna alle specs die ik gezein heb geen dane-elektronic zag staan.
[search=dane elec]
/overbodig
Weinig gebruikt .. ?? Nee, ik dacht het nietEr zijn ongeveer 1256 resultaten, verdeeld over 13 pagina's.
Woord frequenties: dane: 499691, elec: 2881
/overbodig
Zie de faq en de search. Er is niks mis met Dane-Elec (ik heb er ook een gieg van in m'n BX liggen, probleemloos); spul doet precies wat het moet doen
Alleen staat het niet bekend als overclock spul, daar kun je toch beter wat anders voor nemen als je ver wilt clocken (het is niet voor niets dat merken als b.v. Corsair en Kingston een 'speciale' range in het leven hebben geroepen als XMS en HyperX).
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()