Klok tijdens game

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi

bestaat er een programma dat een klokje afbeeld terwijl je aan het gamen bent in direct3d/opengl? ik heb ooit een progje gehad waarmee je de framerate kon meten en die zag je dan ook in een hoek terwijl je aan het gamen was, weet de naam er niet meer van maar het was iets met een F, en ik wil dus een soortgelijk iets, maar dan met de tijd. weet iemand of dit bestaat en hoe het dan heet?

[ Voor 8% gewijzigd door mjszwo op 18-05-2003 17:51 ]

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 16:22
Ik denk dat dat met die framerate in de game ingebakken zat, dit is wel het geval met CS, Q3A, etc. Misschien dat er scripts bestaan voor het desbetreffende spel dat ook de tijd laat zien in beeld, maar daar weet ik verder het bestaan niet van.

Maareh, is een horloge of gewone klok niet gewoon een idee?

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• mjszwo
  • Niet online
nee het was een los progje voor die framerate. en ik heb wel een klok maar die hangt achter me en heb geen zin om steeds achterom te kijken ;)

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:42

dodo79

witte dikke tonnie

dat progje met die framrate counter heet fraps.
kun je downen op www.fraps.com ,maar daar zit naar mijn weten dus geen klokfunctie in

omdat het kan!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Dat proggie heet Fraps, maar k weet niet of er ook zoiets met een klokkie bestaat. Ik heb een horloge, dat werkt ook... moet je niet vergeten te kijken ;) :P

System specs

• mjszwo
  • Niet online
neh ik hou niet van horloges :)

ik heb die maker van Fraps effe gemaild en gevraagd of het mogelijk is om een optie toe te voegen waarmee je ook de tijd kan laten afbeelden :)

edit: en als ik een horloge zou nemen.... dan zit ik Counterstrike of Tactical Ops te spelen, wil ik weten hoe laat het is, dus haal ik me hand van me toetsenbord... BAM... kut!! dood!! :P ;) :+

[ Voor 37% gewijzigd door mjszwo op 18-05-2003 18:07 ]

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

JaY-

Het is mij.

Caponi schreef op 18 mei 2003 @ 18:05:
edit: en als ik een horloge zou nemen.... dan zit ik Counterstrike of Tactical Ops te spelen, wil ik weten hoe laat het is, dus haal ik me hand van me toetsenbord... BAM... kut!! dood!! :P ;) :+
daarom leg ik ook altijd mijn horloge naast me :p

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:57
Pak een oud digitaal horloge van de kermis, sloop het bandje eraf en plak hem met tweezijdig plakband aan de rand van je beeldscherm

Houdoe

Verwijderd

Gewoon een grote klok naast je beeldscherm hangen ;).

Maar ik ben niet bekend met dit soort software of het bestaan ervan.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 18:13 ]

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Voor 5 Euro heb je een mooi groen verlichtte quarts display, dat ÉN de tijd doorgeeft, Én last but not least de mogelijkheid bezit om te temparaturen.
Misschien in jouw geval niet de temp van je CPU, GPU of case, maar plak je het onder je arm en weet je hoe "heet" de strijd er aan toe gaat.

Oja dit device heet autoklok met temparatuurmeter voor binnen ën buitentemparatuur!! Verkrijgbaar bij de betere auto onderdelenvakhandel :P ;) 8)7

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

Pagina: 1