Toon posts:

[apache 2.xx] Wil niet werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Heb net apache 2. nog wat geinstalleerd maar ik kan hem niet bereiken. Met http://localhost/ zou ik er moeten komen wanneer ik dit invul in IE maar dan is hij aan het zoeken en het zoeken maar de welkomstpagina van apache komt niet (pagina dat je de server hebt draaien). In het httpd file heb ik ook geprobeerd om poort 80 naar 8080 te zetten maar helpt niets. Virusscan is uitgeschakeld als ook mijn firewall.

Iemand hier nog een idee?

Verwijderd

LAMP How-to (Linux, Apache, MySQL, PHP)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 16:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
net site bekeken maar daar beginnen ze gewoon weer overnieuw. Is allemaal al gedaan en toch werkt het niet. Staat verder ook geen oplossing en op die mailinglist ook niet. Iemand nog suggesties?

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:21
hebbie geen firewall draaien? welk OS draai je?

edit:

btw: Trojan Pony als dat je eigen site is, is 't SPAM ! dat hebben we liever niet... en zeker niet zonder enige andere tekst in de post

[ Voor 65% gewijzigd door TheGhost op 18-05-2003 18:00 ]

I'm not weird, I'm a limited edition

Verwijderd

Proxy server aan staan? Zo ja, uitzetten!

Verwijderd

Topicstarter
draai win xp pro en geen proxy

Verwijderd

Topicstarter
Hij blijft maar zoeken op bijv. localhost maar hij komt er niet (die openingpagina van apache) Zelf denk ik dat mijn browser gewoon internet blijft afzoeken. Moet ik misschien daar wat aan veranderen dat hij bij localhost niet het internet afzoekt? Of misschien een tweede browser installeeren zonder internet instellingen?

Verwijderd

btw: Trojan Pony als dat je eigen site is, is 't SPAM ! dat hebben we liever niet... en zeker niet zonder enige andere tekst in de post
Ten eerste; nee, het is niet mijn site.
Ten tweede; is het hier verboden om elkaar te helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Laten we bij het onderwerp blijven mensen. Persoonlijk vond ik het geen spam en het is prettig dat iedereen behulpzaam is. Moet wel toegeven dat een beetje tekst wel gezellig staat ;)
Pagina: 1