Hallo,
Ik zit met een probleem, waar de gemiddelde JAVA-programmeur al snel tegen aanloopt vermoed ik.
Ik heb een container met daarop een JTable en een zootje JTextfields e.d.
Nou heb ik een klasse geschreven die de tabel dynamisch opbouwt aan de hand van de sql-query. Ik heb een event op de tabel die zodra deze getriggerd wordt de JTextfields zou moeten gaan vullen.
Ik vindt het alleen zwaar overbodig om steeds weer die container mee te geven in alle klassen. Nu heb ik begrepen dat daar een fenomenale
getParent voor bestaat. Als ik deze echter doe op de JTable, krijg ik de prachtigste containers terug behalve de goede. Als ik van de parent weer de parent opvraag enz. dan krijg ik op den duur wel iets wat er op lijkt, maar als ik van deze de namen van de componenten opvraag heten deze allemaal null.
Iemand enig idee?
Ik zit met een probleem, waar de gemiddelde JAVA-programmeur al snel tegen aanloopt vermoed ik.
Ik heb een container met daarop een JTable en een zootje JTextfields e.d.
Nou heb ik een klasse geschreven die de tabel dynamisch opbouwt aan de hand van de sql-query. Ik heb een event op de tabel die zodra deze getriggerd wordt de JTextfields zou moeten gaan vullen.
Ik vindt het alleen zwaar overbodig om steeds weer die container mee te geven in alle klassen. Nu heb ik begrepen dat daar een fenomenale
Iemand enig idee?