Hey mensen, ben al een tijdje van plan me case wat verder te gaan modden, kheb al een stealth mod gedaan voor m'n brander, das op zich niet boeiend. Wilde verder in het plafond nog 2 blowholes maken. Dat volgt later wel, maar ik wil ook een window (goh meid, dat meen je niet, wat origineel zeg
). Alleen zit ik met een klein probleempje....

Dit is het probleempje dus, die ventilatiedingen in het zijpaneel, dat maakt het erg moelijk om op die plek iets moois te zagen/dremelen. Ik zat qua logo's te denken aan een hamer en sikkel, het logo van de Red Hot Chili Peppers of van me favoriete band Green Lizard. Maar waarschijnlijk gaat dat zo dus niet lukken....dus zat ik te denken, kan ik niet beter gewoon een normale vorm window maken, en dan een ets erop doen ofzo...gaat dat werken? En waar kan ik zo'n ets laten maken?
Logo's die ik in gedachten had:

of

Met RCHP eronder/erboven geschreven....
of

Dit is het probleempje dus, die ventilatiedingen in het zijpaneel, dat maakt het erg moelijk om op die plek iets moois te zagen/dremelen. Ik zat qua logo's te denken aan een hamer en sikkel, het logo van de Red Hot Chili Peppers of van me favoriete band Green Lizard. Maar waarschijnlijk gaat dat zo dus niet lukken....dus zat ik te denken, kan ik niet beter gewoon een normale vorm window maken, en dan een ets erop doen ofzo...gaat dat werken? En waar kan ik zo'n ets laten maken?
Logo's die ik in gedachten had:

of

Met RCHP eronder/erboven geschreven....
of
[ Voor 7% gewijzigd door Krewcial op 18-05-2003 17:02 ]
Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...