Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Welk logo het beste voor window?

Pagina: 1
Acties:

• Krewcial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-05-2011
Hey mensen, ben al een tijdje van plan me case wat verder te gaan modden, kheb al een stealth mod gedaan voor m'n brander, das op zich niet boeiend. Wilde verder in het plafond nog 2 blowholes maken. Dat volgt later wel, maar ik wil ook een window (goh meid, dat meen je niet, wat origineel zeg >:) ). Alleen zit ik met een klein probleempje....

Afbeeldingslocatie: http://www.qtec.info/_images/products/large/13305.jpg

Dit is het probleempje dus, die ventilatiedingen in het zijpaneel, dat maakt het erg moelijk om op die plek iets moois te zagen/dremelen. Ik zat qua logo's te denken aan een hamer en sikkel, het logo van de Red Hot Chili Peppers of van me favoriete band Green Lizard. Maar waarschijnlijk gaat dat zo dus niet lukken....dus zat ik te denken, kan ik niet beter gewoon een normale vorm window maken, en dan een ets erop doen ofzo...gaat dat werken? En waar kan ik zo'n ets laten maken?

Logo's die ik in gedachten had:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wmt/sikkel_hamer.gif

of

Afbeeldingslocatie: http://www.tributorhcp.com.ar/img/logo_rhcp.jpg

Met RCHP eronder/erboven geschreven....

of

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/schwarzesblut86/Cu2/fetch.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Krewcial op 18-05-2003 17:02 ]

Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...

Verwijderd

wat je kan doen is die deur verwisselen. hoe doe je dat: je pakt je andere deur van de andere kant ( als die helemaal vlak is) en dan die deur modden. Je hebt dan die andere deur over met die ventilatie gaten die zet je dan op die andere kant. :)

• Krewcial
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 17:00:
wat je kan doen is die deur verwisselen. hoe doe je dat: je pakt je andere deur van de andere kant ( als die helemaal vlak is) en dan die deur modden. Je hebt dan die andere deur over met die ventilatie gaten die zet je dan op die andere kant. :)
Sja das het probleem...die deur aan de andere kant is idem dito...

Edit: Vette avatar trouwens...

[ Voor 5% gewijzigd door Krewcial op 18-05-2003 17:03 ]

Verwijderd

Krewcial schreef op 18 mei 2003 @ 17:02:
[...]

Sja das het probleem...die deur aan de andere kant is idem dito...

Edit: Vette avatar trouwens...
Hmm dan is het best knap lastig. wat je kan doen is idd een gewone raam maken en op je plexiglas zandstralen van je afbeelding. dat is wel een oplossing :)

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Kvind zelf het RHCP logo het mooist, en die is denk ik ook het makkelijkst te maken!
Green Lizard word al helemaal moeilijk! Dan word ie nogal 'Frail' :9

Verwijderd

sjaa.. ik zit met het zelfde probleem. Ik kan maar niet kiezen!!! ik kan ook een grote window nemen, maarja dan zie je weer kabels en cd drives enzo.. En een logo is ook weer zoiets, zit je daar over een paar jaar met iets wat je niet meer vet vind... Ik zoek gewoon een cool figuur wat ik er zlef uit kna zagen. heeft iemadn mischien een site waar ik inspiratie kna krijgen?

• Krewcial
Ja dat zandstralen lijkt mij het best dan, maar hoe doe ik dat dan?

@pEeDy16...sja maar die van GreLi is wel vet...als ik em iets uitvergroot...daarentegen ook grote kans dattie 'Wrong' gaat...

• Krewcial
Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 17:06:
sjaa.. ik zit met het zelfde probleem. Ik kan maar niet kiezen!!! ik kan ook een grote window nemen, maarja dan zie je weer kabels en cd drives enzo.. En een logo is ook weer zoiets, zit je daar over een paar jaar met iets wat je niet meer vet vind... Ik zoek gewoon een cool figuur wat ik er zlef uit kna zagen. heeft iemadn mischien een site waar ik inspiratie kna krijgen?
Ik zou zeggen beetje neutraal logo zoeken met google ofzo...heeft eigenlijk iemand ooit wel es een window gemaakt met Henkie erop?

Verwijderd

Krewcial schreef op 18 May 2003 @ 17:07:
Ja dat zandstralen lijkt mij het best dan, maar hoe doe ik dat dan?

@pEeDy16...sja maar die van GreLi is wel vet...als ik em iets uitvergroot...daarentegen ook grote kans dattie 'Wrong' gaat...
Dat kan je gewoon zoeken op Got je hebt volgens mij 2 manieren zelf of met machine. weet het niet zeker of je het zelf kan doen moet ik effe voor je op zoeken :)

• Krewcial
Graag want ik heb er nauwelijks verstand van....zagen kannik wel..maar zandstralen niet...kan ik niet gewoon zo'n ets erop plakken ofzo?

Edit: Wil het een beetje lukken...?

[ Voor 15% gewijzigd door Krewcial op 18-05-2003 19:44 ]

• Krewcial
Ik ga zelf ook maar even zoeken denk ik...want niemand heeft tijd geloof ik...

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Krewcial schreef op 18 May 2003 @ 20:21:
Ik ga zelf ook maar even zoeken denk ik...want niemand heeft tijd geloof ik...
Graag niet binnen 24 uur kicken a.u.b. :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 14:35
doe dat teken die je ook als icon gebruikt hier!! die is wel vet eerlijk gezegd, weet fff ni meer waarvan ie is.

• Krewcial
Sorry Illegal_Alien...can't....wait...hurts....omg....help!:P lol.

Avatar is van Defqon.1...een of ander hardcore beachparty...is ook wel vet..maar dan heb ik nog hetzelfde... heel moeilijk om dat met dat rooster mooi eruit te kunnen zagen/dremelen...

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Maarja het is geen hardcore party, allemaal verschillende stijlen door elkaar :) kijk op Q-Dance.nl

Waarom doe je niet het Defqon 1 logo? 8)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• Krewcial
Ja weet het ook niet precies wat het is...hoorde laatst op 538 reclame....ving alleen iets op van een harde beat en iets met beach ofzow....:P ohja..ook iets met rave:P....kwil em ook wel gebruiken....maar ik kan em dus niet erin zagen ofzo...door dat rooster, iemand enig id hoe ik zoon ets maak..of waar ik die kan laten maken....en hoe werkt dat zandstralen? Moe'k dan heel hard zand tegen het plexiglas gaan gooien:P lol... >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Krewcial op 18-05-2003 21:08 ]

Verwijderd

Krewcial schreef op 18 mei 2003 @ 20:55:
Ja weet het ook niet precies wat het is...hoorde laatst op 538 reclame....ving alleen iets op van een harde beat en iets met beach ofzow....:P ohja..ook iets met rave:P....kwil em ook wel gebruiken....maar ik kan em dus niet erin zagen ofzo...door dat rooster, iemand enig id hoe ik zoon ets maak..of waar ik die kan laten maken....en hoe werkt dat zandstralen? Moe'k dan heel hard zand tegen het plexiglas gaan gooien:P lol... >:)
Nee je hebt een soort apparaat ik zelf weet er ook niet veel over maar je kan wel zelf op zoeken hoe het eruit ziet. wat je wel kan doen is met de dremel te werk gaan. :)

• Krewcial
Ja maar dan nog zit ik met dat rooster....ik moet dus iets hebben wat groter is dan dat logo, maar niet in de weg komt met die handgreep...dat kan ik uitdremelen...maar een gewoon window met ets is wel vetter op zich...

Verwijderd

Krewcial schreef op 18 mei 2003 @ 22:02:
Ja maar dan nog zit ik met dat rooster....ik moet dus iets hebben wat groter is dan dat logo, maar niet in de weg komt met die handgreep...dat kan ik uitdremelen...maar een gewoon window met ets is wel vetter op zich...
je kan misschien ongeveer als die van mij maken lekker simpel.
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/foto1.jpg

• Krewcial
Dan ga ik zoiets wel proberen...ff een paar tutorials zoeken enzo...kan iemand me nog helpen met die etsen cq zandstraal gedoe?

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 20:54
Je kunt ook van die matte plakplastic kopen bij een DHZ zaak en dan daar een figuur uit snijden. Wat mij ook wel mooi lijkt is bijvoorbeeld het logo van GreenLizard boven die ventilatie gaten en dan tussen de twee regels ventilatie de tekst GreenLizard of je nickname ofzo.

• Krewcial
Hmm...iz ook wel een goed id....kan natuurlijk Green Lizard ook ónder die ventilatie shit zetten....en dat rooster eruit zagen... een daar fans inzetten...

Edit: Probleem is dat ik nergens een groot logo kan vinden...alleen kleintjes.. |:( |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Krewcial op 19-05-2003 20:55 ]

Verwijderd

Gewoon een groot RHCP logo als window maken. Gewoonweg omdat GreLi hier een synoniem is voor bagger muziek. En ik remy niet kan uitstaan :) In tegenstelling tot de RHCP en daarbij ben ik wel gecharmeerd van de eenvoud van het logo.

• Krewcial
lol...don't f*ck with GreLi:) Remy is cool...en Brian ook:P hehe, maar hoe krijg ik dat RCHP Logo dan zo dat ik niet meer het rooster zie...krijg je wel een beetje erg breed logo..dik bedoel ik... en teveel naar rechts....krijg je zowat alleen de hdd racks te zien...das ook niet egt boeiend...

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik heb zelf een aantal dingen gezandstraald, zoals mijn glazen muismat (lycos is alweer down, dus ff geen pic) maar je doet dit door een soort van luchtblazer op je compressor te zetten, deze bevat een zakje met een soort van glas, en dit word door de lucht meegezogen, en zo tegen het oppervlak aangeblazen, en maakt dit dus mat op deze manier

Verwijderd

Ow ik zie net dat je een handgreep daar hebt zitte, ja dat is lastig, anders had je een hele grote kunnen maken.

• Krewcial
_ferry_ schreef op 19 May 2003 @ 22:49:
ik heb zelf een aantal dingen gezandstraald, zoals mijn glazen muismat (lycos is alweer down, dus ff geen pic) maar je doet dit door een soort van luchtblazer op je compressor te zetten, deze bevat een zakje met een soort van glas, en dit word door de lucht meegezogen, en zo tegen het oppervlak aangeblazen, en maakt dit dus mat op deze manier
Waar kan ik zoiets krijgen dan?

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 21:46

KompjoeFriek

Statsidioot

Zou je dat zandstralen ook met fijn zand kunnen doen?
(heb hier namelijk een super-dikke compressor thuis, en metselzand genoeg :D)
edit:
wat ik me af vraag: hoe werk je die rand af van het logo wat je eruit gaat zagen/dremelen?

[ Voor 29% gewijzigd door KompjoeFriek op 20-05-2003 11:21 ]

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

Kijk hier eens voor logo's:

http://www.logo.nino.ru/

Verwijderd

ff zeiken hoor:

Maar waarom zou je er RCHP onder zetten?
Het is toch duidelijk dat dat niet de Red Chillie Hete Pepers zijn?!

Maar verder zou ik de hamer en sikkel gebruiken (maar das mijn keus)

• Krewcial
Zou je dat zandstralen ook met fijn zand kunnen doen?
(heb hier namelijk een super-dikke compressor thuis, en metselzand genoeg )
edit:
wat ik me af vraag: hoe werk je die rand af van het logo wat je eruit gaat zagen/dremelen?
Sja...ik heb dus geen compressor....weet niet hoe ik dat ga afwerken...schuurpapier?
Kijk hier eens voor logo's:

http://www.logo.nino.ru/
Link is d00d...:(
ff zeiken hoor:

Maar waarom zou je er RCHP onder zetten?
Het is toch duidelijk dat dat niet de Red Chillie Hete Pepers zijn?!

Maar verder zou ik de hamer en sikkel gebruiken (maar das mijn keus)
Eerste stukje van je post volg ik niet helemaal..zal wel aan mij liggen...
en mijn eerste keus was ook die hamer en sikkel ja...maar dan blijk ik met het probleem van dat rooster zitten...nieuwe kast kopen perhaps?

Pagina: 1