Toon posts:

Draadloze muis en toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sindskort een draadloos toetsenbord en een draadloze muis. Het toetsenbord werkt helemaal goed, alleen de muis. Die gaat alle kanten op zonder dat ik 'm maar met 1 vinger aanraak.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-08 11:49
Wat is de situatie? Hoe heb je de ontvanger liggen ten opzichte van de muis? Welke merk/type?

Vertel eens iets meer, anders is antwoord geven erg moeilijk...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ligt aan je drivers ;)
deinstalleer ze allemaal, en reboot :)

Verwijderd

Optische Muis of een met een balletje?

Verwijderd

Topicstarter
Het is een optische muis van Qware. Heel toevallig kom ik net mensen tegen die hetzelfde hebben, dus het lijkt mij dat het aan de drivers ligt.

Ik ga ze nu eraf gooien en jullie horen van me..

• cryforhelp
  • Laatst online: 07-08 20:41
Waarschijnlijk wordt de ontvanger ergens door gestoord, als je em nou eens weg haalde bij alle elektronische apparatuur, dat helpt waarschijnlijk wel.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 16:37:
Het is een optische muis van Qware. Heel toevallig kom ik net mensen tegen die hetzelfde hebben, dus het lijkt mij dat het aan de drivers ligt.

Ik ga ze nu eraf gooien en jullie horen van me..
ik zelf heb altijd problemen gehad met de drivers van qware, uiteindelijk heb ik maar een Micorsoft muisje gekocht :P (maar dat komt meer omdat ik de drivers van mijn laptop niet kan deleten enzo :+)

mijn broer heeft wel zijn sweex optical wireless werkend gekregen alleen kan die niet meer omhoog scrollen 8)7
nee prima kwaliteit dat qware cq. sweex :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de drivers geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Alle elektronische apparaten uit de buurt gehaald, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Pagina: 1