Hallo,
Nu ik eindelijk een breedbeeld tv heb gekocht wil ik ook mijn stereo setje eens gaan upgraden. Ik heb nu een technics setje van 5 jaar oud met dobly prologic.
Naast mijn tv staat mijn pc die dag en nacht (letterlijk) aanstaat.
Daarnaast heb ik ook een xbox waar ik soms op speel.
Ik wil een nieuwe geluidsinstallatie voor het luisteren van mp3 en het bekijken van films (dvd/svcd)
Ik heb een budget van 500 euro.
Ik koop nooit iets op de toekomst gericht dus wat ik nu wil kopen gebruik ik een aantal jaar en daarna zie ik wel weer verder.
Wat kan ik nu beter nemen een setje gekoppelt aan mijn pc of een home cinemaset.
De keuze die ik maak is puur gebaseerd op geluidskwaliteit.
Ik vind het niet belangrijk dat ik het setje later kan uitbreiden met betere boxen ofzo.
Momenteel zit ik te kijken naar de volgende opties
Logitech Z-680 gekoppelt aan mijn santa cruz turtle beach geluidskaart (of een nieuwe geluidskaart)
Creative Megaworks THX 550 gekoppelt aan een Creative SoundBlaster Audigy 2 Platinum eX
Home cinema setje (geen enkel idee wat voor keuze)
Ik vind een losse dvdspeler niet belangrijk ook een radio vind ik niet belangrijk.
Ik zie mijn pc als m`n stereotoren en nu moet ik nieuwe boxen hebben
Nu ik eindelijk een breedbeeld tv heb gekocht wil ik ook mijn stereo setje eens gaan upgraden. Ik heb nu een technics setje van 5 jaar oud met dobly prologic.
Naast mijn tv staat mijn pc die dag en nacht (letterlijk) aanstaat.
Daarnaast heb ik ook een xbox waar ik soms op speel.
Ik wil een nieuwe geluidsinstallatie voor het luisteren van mp3 en het bekijken van films (dvd/svcd)
Ik heb een budget van 500 euro.
Ik koop nooit iets op de toekomst gericht dus wat ik nu wil kopen gebruik ik een aantal jaar en daarna zie ik wel weer verder.
Wat kan ik nu beter nemen een setje gekoppelt aan mijn pc of een home cinemaset.
De keuze die ik maak is puur gebaseerd op geluidskwaliteit.
Ik vind het niet belangrijk dat ik het setje later kan uitbreiden met betere boxen ofzo.
Momenteel zit ik te kijken naar de volgende opties
Logitech Z-680 gekoppelt aan mijn santa cruz turtle beach geluidskaart (of een nieuwe geluidskaart)
Creative Megaworks THX 550 gekoppelt aan een Creative SoundBlaster Audigy 2 Platinum eX
Home cinema setje (geen enkel idee wat voor keuze)
Ik vind een losse dvdspeler niet belangrijk ook een radio vind ik niet belangrijk.
Ik zie mijn pc als m`n stereotoren en nu moet ik nieuwe boxen hebben
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 14:57 . Reden: taalfouten (veelste veel) ]