Toon posts:

GTA Vice CIty Install Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers. Ik ben druk aan het leren voor mijn examens dus daarom ging ik GTA Vice city installeren. Als ik de setup.exe run krijg ik de melding dat ik niet genoeg geheugen heb. Ik draai het volgende systeem:
Pentium 4 1500 MHz
512 Mb RDRAM
Windows XP professional
Aan mijn geheugen kan het dus niet liggen dacht ik zo? Hebben jullie nog tips voor mij?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Als je 512 MB geheugen hebt betekend het niet dat het niet daar aan kan liggen.
Heb je wel genoeg geheugen vrij? En wat voor videokaart heb je? Want misschien zegt de error wel dat je te weinig videokaart geheugen hebt.
(De volledige error vermelden kan ook wel nuttig zijn)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg die melding alleen als ik de setup.exe in uitvoerend-prompt (XP-dos) uitvoer. Ik heb 128 mb op mijn gf4 zitten en alle instellingen die ik kon vinden op zijn grootste waarden gezet XMS en zo.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Krijg je deze error direct of duurt het enige tijd (omdat het geheugen wordt volgepompt..)? :?

Ikzelf had een tijdje geleden dat m'n setup ook niet juist wou starten. Het startte zichzelf gewoon oneindig lang achter elkaar op maar deed verder niks. Dat resulteerde uiteraard erop dat het geheugen volraakte waardoor die error tevoorschijn komt.
Ik heb van m'n CD een ISO gemaakt (www.winimage.com) en hem gemount met Daemon Tools (www.daemon-tools.com). Dat werkte wel gewoon goed. :)

🌞🍃