als ie FCPGA is wel. Volgens mij is die proc alleen in PPGA uitgebracht. Correct me if I'm wrong.
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Klopt. Celeron I = PPGA, Celeron II en PIII = FCPGA. Maar waarom zou je er überhaupt een Celeron I ingooien? Doe er dan een Celeron II in, die dingen zijn toch spotgoedkoop
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
heb een cel 466 op een P2L97-s zitten
maar wil deze verkopen dit mobo met een P2-233 en heb dan een cel466 over
maar wil deze verkopen dit mobo met een P2-233 en heb dan een cel466 over
Alle Socket 370 processoren passen in de Abit VP6. Waarom zou ik anders een Celeron 433 op een Abit SA6R kunnen draaien? 
Dat het een socket is voor Flipchip maakt niet veel uit, omdat deze backwards compatible zijn. Andersom zal een Flipchip processor in een PPGA moederbord wel passen, maar niet werken.
Dat het een socket is voor Flipchip maakt niet veel uit, omdat deze backwards compatible zijn. Andersom zal een Flipchip processor in een PPGA moederbord wel passen, maar niet werken.
I stand corrected
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Van wat ik heb gehoord past een mendocino (PPGA)er niet op. Dit is geloof ik de celeron t/m 533.
Celeron 2 past erop? Alleen single dan.
De MSI 694D kan wel met de Mendocino overweg.
Of de VP6 nu maar ALLEEN P3 kan kan ik nergens bevestigd vinden...
Celeron 2 past erop? Alleen single dan.
De MSI 694D kan wel met de Mendocino overweg.
Of de VP6 nu maar ALLEEN P3 kan kan ik nergens bevestigd vinden...
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Het is inderdaad oppassen met Celeron II's, ik dacht ook dat op dat MSI dual bord alleen Pentium III fcpga's konden en geen Celeron II's.
Als het goed is passen er op dit moederbord alleen P3's en ook de Celeron 1's ( tot 533 )( 66MHz ).
ER kunnen GEEN Celeron 2's op omdat die geen SMP ondersteunen.
Ja ik heb er uitgebreid onderzoek naar gedaan omdat ik ook een dual bordje heb (MSI 694d )
ER kunnen GEEN Celeron 2's op omdat die geen SMP ondersteunen.
Ja ik heb er uitgebreid onderzoek naar gedaan omdat ik ook een dual bordje heb (MSI 694d )
-
Pagina: 1