• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:24
Ik heb sinds kort een usb compactflash/smartmedia reader van lead data. Af en toe blijft de verkenner onder xp hangen, en zodra ik dat ding ontkoppel is dat gelijk over. Is dat normaal voor compactflashreaders of is dat ding gaar?

Ik kan me voorstellen dat de verkenner probeert de schijven te benaderen (wat niet lukt want hij is meestal leeg) maar het zorgt echt voor een irritant lange vertraging. Dus ligt dat aan xp of aan dat ding? heb helaas nog geen andere reader kunnen testen en heb hem te lang om terug te brengen.....

Verwijderd

Is dat niet alleen wanneer je verkenner voor het eerst start?

• jaspov
Volgens mij niet. Pc staat al de hele dag aan, aantal keren verkenner gebruikt en hij deed het net pas.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

dat is niet normaal. Kan zijn dat je kaart beetje corrupt is. Probeer even alles naar HDD te kopieren en even formatteren. (NIET Fat32 gebruiken!)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• jaspov
Die kaart zit er niet in, dat is het vreemde. Dacht dus dat ie daar wellicht naar zoekt ofzo.

• vormstreber
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Heb je de bijgeleverde driver geïnstalleerd of gebruik je de automatische hardware herkenning van Win XP... staat er op de site geen update van de driver?

www.gijsbesselink.com

• MrBaaco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2023
Idd, check de eigen drivers effe... Ip zou Windows niet automatisch moeten zoeken naar een verwisselbare schijf in de vorm van CF oid, want als je reader goed installed is, zie je pas een verwisselbare schijf verschijnen op het moment dat je je CF-kaartje erin doet...

Greetz MrBaaco

Pagina: 1