Asus a7m266 prijsinfomatie :(

Pagina: 1
Acties:

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
las net op de asus site http://www.asus.com/whatsnew/whatsnew2010.html dat de a7m266 socket A mobo met DDR-ram :9~ ondersteuning 499 $ USD gaat kosten. :( En dat ie gereleased wordt in de 2e week van november. Dat dus echt k*t met peren, moet ik nog langer wachten op Asus mobo met DDR-Ram ondersteuning :'(

Shit foutje gemaakt gelukkig. Ik had iets te snel gekeken en nie goed gelezen |:( , ging niet over a7m266 maar over geforce 2 ultra. Gelukkig trouwens want 499 $ USD ppfff

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
eeemmmm mensen zijn blijkbaar niet geinteresseerd in prijsinfo. van Asus a7m266, vreemd........ :? Hallo wakker worden -> DDR-RAM, AMD 760!!!!!!!!!!!!!!!!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Released in de 2e week van november..Dat was vorige week.

• meibok
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10-2020

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

Godver, dat was eigenlijk mijn upgrade optie no 2 maar dan rekende ik op +- 450/500 nlg, niet US $! Dat vind ik dus echt veel teveel!
Belangrijker nog is dat upgrade optie no 1 (met micron scimitar chipset) dan nog duurder wordt!
(omdat die amd 760 er eerder is zou ik toch niet op die micron kunnen wachten en is no2=no1 en dus dubbel kut! :( )

"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Shit foutje gemaakt gelukkig. Ik had iets te snel gekeken en nie goed gelezen, ging niet over a7m266 maar over geforce 2 ultra. Gelukkig trouwens want 499 $ USD ppfff :D

Verwijderd

Prijs is nog niet bekend zo ver ik weet.
wel wordt ie voor eind van t jaar uitgebracht als t goed is.

Ik vind alleen de plaatsing van de powerconnector en de dipswitches wat vreemd op t bord.
Laten we hopen dat je ook via het BIOS de multiplier kan instellen want daar kan ik niet bij in mn kast :)

Afbeeldingslocatie: http://www.asus.com/whatsnew/bga7m266.jpg
Pagina: 1