Oesterss van nam kee bin file problemen ?!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• gerdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

gerdesign

Pluk een roos, Tweak de dag!

Topicstarter
Ik hoop dat ik hier goed zit met mijn vraag......

Ik heb 2 .bin (en 2 .cue) files van Oesters van nam kee via internet heel plots op mijn pc staan!

Probleem is dat als ik ze met Winiso uitpak en wil bekijken, ik erg slecht beeld en geluid krijg, er valt weinig mee te beginnen.

IK heb zowel met MediaPlayer als met PowerDvd de film te spelen maar in beide gevallen is het een ramp wat hij er van maakt!

Is iemand bekent met dit feit (zeker bij deze film) of weet iemand een oplossing? :'(

Verwijderd

Tja lullig joh, misschien is het een slechte rip... ik zou zeggen down een andere versie

Verwijderd

gerdesign schreef op 18 May 2003 @ 12:56:
Ik hoop dat ik hier goed zit met mijn vraag......

Ik heb 2 .bin (en 2 .cue) files van Oesters van nam kee via internet heel plots op mijn pc staan!
Plots :? Lijkt me heeeel sterk!! :Y) Het ruikt naar warez en daar doen we niet aan op Tweakers. :)

• gerdesign

gerdesign

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 12:58:
Tja lullig joh, misschien is het een slechte rip... ik zou zeggen down een andere versie
Dank! maar hiervoor post ik niet in dit forum.....kan ik zelf ook wel verzinnen!

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
(jarig!)
*zucht*....

[ Voor 8% gewijzigd door avon op 18-05-2003 13:02 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:09
Probeer 'm eens te mounten met DAEMON Tools, als de kwaliteit dan nog zo slecht is kun je beter even naar de videotheek lopen :)

• gerdesign

gerdesign

Topicstarter
Oke ik snap de hint.....waar (forums) mag/kan ik dit soort vragen wel stellen, met een goede kans op hulp ?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Afaik is deze film nog niet op DVD uit, dus een legale DVD rip of iets dergelijks kun je nog niet hebben. We gaan je hier dus niet bij helpen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.