Ik heb het volgende probleem: ik heb windows 2000 geinstalleerd en ik zie, als ik een spel speel (bijv. fifa) , het beeld van het spel ietwat verkleind op het scherm, omringd door zwarte randen. Ik heb een nvidia videokaart. Klinkt dit bekend en zo ja, wat kun je er aan doen?
je beeld verlengen met de knoppen op je beeldscherm. Zodat het scherm mooi gevuld is.
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Verwijderd
ik denk het komt door de resolutie, stel je desktop draait op 1024*768, je monitor onthoudt de stand van de gevuldheid van een scherm, mara als je een spel start, dan is het bijv 640x480, dan is dat niet goed gevuld, maar als je even met de knoppen van je beeldscherm het scherm vult, dan onthoudt je monitor ook voor deze resolutie
ik stel het spel in op 1024x768....win 2000 maakt er zelf 640x480 van lijkt het wel.
een beetje sleutelen met je monitor? dat lijkt me te simpel. Ik probeer het wel ff, maar vraag me af of het geheel zo intelligent is om als ik een spel in direct3d speel, het ook allemaal te onthouden.
een beetje sleutelen met je monitor? dat lijkt me te simpel. Ik probeer het wel ff, maar vraag me af of het geheel zo intelligent is om als ik een spel in direct3d speel, het ook allemaal te onthouden.
dan zou je op 1280*1024 als spel resolutie met een desktop 640*480 (beetje extreem, maar het gaat om het idee) geen fluit zienVerwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 12:52:
ik denk het komt door de resolutie, stel je desktop draait op 1024*768, je monitor onthoudt de stand van de gevuldheid van een scherm, mara als je een spel start, dan is het bijv 640x480, dan is dat niet goed gevuld, maar als je even met de knoppen van je beeldscherm het scherm vult, dan onthoudt je monitor ook voor deze resolutie
Ik heb zelf ook win2k en heb bij geen enkel spel problemen gezien, niet met een gf2 mx400 en een gf4 ti4200. En ook met geen enkele driver.
--> SPV?
Verwijderd
Knopjes op de monitor gebruiken is idd de oplossing volgens mij. 
G33rt schreef op 18 mei 2003 @ 12:59:
--> SPV?
offtopic:
eerder /8 lijkt me

eerder /8 lijkt me
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 13:16 ]
De mensen van Spielerij - Problemen & Vragen willen je graag helpen (daar zitten wellicht de mensen met verstand ervan als het specifiek over spelletjes gaat), maar er mist nog wat (lees: veel) info voordat ze je daar goed kunnen helpen, dus open daar een nieuw topic nadat je Lees dit voor je een topic opent/een reply post! gelezen hebt
[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 18-05-2003 14:06 . Reden: nieuw toetsenbord, zware spatie :P ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()