hallo
ik zoek zo'n toolbar hebben dat je systeem in het oog houdt...
Heb nu de laatste Samurize, maar dit is toch niet echt wat ek zoek aangezien dit op m'n desktop staat en ik dan constant moet minimaliseren en niet alle functies naar behoren werken op m'n laptop (CPU belasting verandert bijna nooit, staat constant op 31% weird)
Winbar,Statbar,Coolmon
Welk van de 3 programma's raden jullie me aan?
Zou graag m'n CPU belasting zien, free ram, de gebruikte space van m'n HD.
De download & upload van m'n internetverbinding, eventueel met de totalen
en in hoeverre er nog 'juice' zit in m'n laptopbatterij.
de bediening van winamp zou ook handig zijn.
kun je met deze progjes ook de hitte van je CPU etc zien? of moet je dan Motherboard monitor laten draaien? (betwijfel of die zou werken op m'n Compaq laptop)
en welk programmatje neemt het minste CPU speed & RAM in?
is met 512ram nu niet echt een probleem maar het is toch fijn als dat de pc zo weinig mogelijk belast.
Alvast bedankt
Groeten
ik zoek zo'n toolbar hebben dat je systeem in het oog houdt...
Heb nu de laatste Samurize, maar dit is toch niet echt wat ek zoek aangezien dit op m'n desktop staat en ik dan constant moet minimaliseren en niet alle functies naar behoren werken op m'n laptop (CPU belasting verandert bijna nooit, staat constant op 31% weird)
Winbar,Statbar,Coolmon
Welk van de 3 programma's raden jullie me aan?
Zou graag m'n CPU belasting zien, free ram, de gebruikte space van m'n HD.
De download & upload van m'n internetverbinding, eventueel met de totalen
en in hoeverre er nog 'juice' zit in m'n laptopbatterij.
de bediening van winamp zou ook handig zijn.
kun je met deze progjes ook de hitte van je CPU etc zien? of moet je dan Motherboard monitor laten draaien? (betwijfel of die zou werken op m'n Compaq laptop)
en welk programmatje neemt het minste CPU speed & RAM in?
is met 512ram nu niet echt een probleem maar het is toch fijn als dat de pc zo weinig mogelijk belast.
Alvast bedankt
Groeten