Winbar,Statbar,Coolmon

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 09:20
hallo

ik zoek zo'n toolbar hebben dat je systeem in het oog houdt...
Heb nu de laatste Samurize, maar dit is toch niet echt wat ek zoek aangezien dit op m'n desktop staat en ik dan constant moet minimaliseren en niet alle functies naar behoren werken op m'n laptop (CPU belasting verandert bijna nooit, staat constant op 31% weird)

Winbar,Statbar,Coolmon
Welk van de 3 programma's raden jullie me aan?

Zou graag m'n CPU belasting zien, free ram, de gebruikte space van m'n HD.
De download & upload van m'n internetverbinding, eventueel met de totalen
en in hoeverre er nog 'juice' zit in m'n laptopbatterij.

de bediening van winamp zou ook handig zijn.

kun je met deze progjes ook de hitte van je CPU etc zien? of moet je dan Motherboard monitor laten draaien? (betwijfel of die zou werken op m'n Compaq laptop)

en welk programmatje neemt het minste CPU speed & RAM in?
is met 512ram nu niet echt een probleem maar het is toch fijn als dat de pc zo weinig mogelijk belast.

Alvast bedankt
Groeten

Verwijderd

Nick87 schreef op 18 May 2003 @ 12:42:
hallo

ik zoek zo'n toolbar hebben dat je systeem in het oog houdt...
Heb nu de laatste Samurize, maar dit is toch niet echt wat ek zoek aangezien dit op m'n desktop staat en ik dan constant moet minimaliseren en niet alle functies naar behoren werken op m'n laptop (CPU belasting verandert bijna nooit, staat constant op 31% weird)

Winbar,Statbar,Coolmon
Welk van de 3 programma's raden jullie me aan?

Zou graag m'n CPU belasting zien, free ram, de gebruikte space van m'n HD.
De download & upload van m'n internetverbinding, eventueel met de totalen
en in hoeverre er nog 'juice' zit in m'n laptopbatterij.

de bediening van winamp zou ook handig zijn.

kun je met deze progjes ook de hitte van je CPU etc zien? of moet je dan Motherboard monitor laten draaien? (betwijfel of die zou werken op m'n Compaq laptop)

en welk programmatje neemt het minste CPU speed & RAM in?
is met 512ram nu niet echt een probleem maar het is toch fijn als dat de pc zo weinig mogelijk belast.

Alvast bedankt
Groeten
Ik zou zeggen: probeer ze allemaal en bekijk welke je het beste vind ;). Volgens mij is het met geen van de bovenstaande proggies mogenlijk om de warmte van je cpu te zien (weet ik niet zeker), dus dat moet je dan idd met MBM.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 17:43

CAP-Team

XBL: CAPTeam

coolmon icm MBM kan ook je CPU temp. laten zien. Bovendien kun je CoolMon ook volledig aan je eigen wensen aanpassen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 08:14
Ik zou in ieder geval Samurize nog in de gaten houden. In de volgende versie wordt namelijk de taakbalk support weer toegevoegd zoals bij de oude versie van Samurize. Dan kan je dus Samurize configs in je taakbalk weergeven. Bespaart een hoop ruimte, en het staat altijd in beeld :)

Bij Coolmon moet je dan toch ook constant minimaliseren.

Als ik uit Winbar en Statbar zou moeten kiezen, zou ik voor WinBar gaan. Ze zijn allebei OK, maar ik vindt StatBar te druk en niet -standaard qua uiterlijk. Maar ik persoonlijk kan er niet tegen om continu zo'n balk in beeld te heben, vindt het gewoon niet mooi :) Dus ik gebruik ze niet

Maar uiteindelijk kan alleen jij bepalen wat jij het prettigst vindt, dus gewoon alles uitproberen zou ik zeggen :)

[ Voor 48% gewijzigd door k7of9 op 18-05-2003 13:36 ]

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Ik gebruik al ruim een jaar Winbar.. dat werkt echt heel fijn.. en je kan ook nog verschillende nieuwstrackers uitlezen (o.a. T.net). Smaken verschillen toch wel, maar dit is echt wel een aanrader... ook nog made in Holland (voor de patriotisten onder ons ;) )

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

Statbar en Winbar zijn beiden heel goed. Mijn voorkeur gaat toch naar statbar, omdat deze skins ondersteund en ik deze dus de kleur en stijl van WinXP kan geven. Verder heb ik heel lang winbar gebruikt. Het voordeel aan winbar is dat je verschillende trackers kunt instellen, GoT bijvb :D

Profile

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 09:20
Ben voor winbar gegaan...standaard look rules ;)
en die tracker is heel handig...perfect voor de tweaker headlines te blijven volgen

Ben belg, dus patriottisch gevoel is het niet echt. :D
Vind het wel heel knap dat winbar & statbar in Nederland zijn gemaakt...ik had amerikaanse programma's verwacht...long live the Benelux zeker? ;)

thx voor de info guys

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 15:50
* Jasper is winbar aanhanger.

Vnl omdat ik de info in een aparte bar wil hebben (dus coolmon valt af) en omdat winbar op mijn 2de kan staan.

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 21:40
Jasper schreef op 18 mei 2003 @ 14:49:
* Jasper is winbar aanhanger.

Vnl omdat ik de info in een aparte bar wil hebben (dus coolmon valt af) en omdat winbar op mijn 2de kan staan.
Ik vind Winbar ook het fijnst.
Lekker simpel qua opzet, maar wel veel functies enz.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

* Spider.007 gaat voor statbar Op en of andere manier vindt ik Winbar te druk; vooral de win2k skin van statbar spreekt mij erg aan. Elk systeem waar ik opzit daar draait statbar op. Winbar was ooit een keer vastgelopen; daarna ben ik aan statbar verslaafd geraakt :P

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 18-05-2003 15:15 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Juist, en omdat iedereen iets anders fijn vind, moet je ze dus gewoon eff zelf uitproberen :)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
oké, dit is duidelijk :)
om te voorkomen dat dit een winbar vs statbar topic wordt gooi ik dit topic maar dicht...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.