Mensen met een O2 abbo welk nummer begint met 06-17 kunnen geen smsje's van me ontvangen. Ik heb zelf Orange. Ligt dit aan mijn instellingen of ligt de fout bij de provider...Orange in dit geval dus?
Verwijderd
Wij zijn bezig met de ontwikkeling van een SMS applicatie. We hebben met O2 klanten het zelfde probleem. Na een telefoontje met de klantenservice van O2 blijkt dat ze die service geblokkeerd hebben omdat ze bezig zijn met een onderzoek naar fraude met mobieltjes...
Als je het mij vraagt hadden ze dit best mogen vertellen aan hun klanten...
Als je het mij vraagt hadden ze dit best mogen vertellen aan hun klanten...
Verwijderd
Voor wat ik begrepen heb van de helpdesk kunnen ze helemaal geen SMS'jes van andere netwerken afhandelen. Dit geldt overigens alleen voor O2 prepaid klanten. Misschien dat je die jouw vrienden even met de O2 helpdesk moet laten bellen.. om te vragen hoe het nou precies zit...Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 12:42:
XNDR..dus jij zegt dat de fout bij O2 ligt en dat ze inkomende smsjes van Orange niet afleveren?
Nou, ik ken iemand die O2 prepaid heeft, maar die kan gewoon sms'jes ontvangen vanaf andere providersVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 12:46:
[...]
Voor wat ik begrepen heb van de helpdesk kunnen ze helemaal geen SMS'jes van andere netwerken afhandelen. Dit geldt overigens alleen voor O2 prepaid klanten. Misschien dat je die jouw vrienden even met de O2 helpdesk moet laten bellen.. om te vragen hoe het nou precies zit...
Ik heb ook O2 Prepaid en kan gewoon met iedereen SMS'enKlovan schreef op 18 mei 2003 @ 15:48:
[...]
Nou, ik ken iemand die O2 prepaid heeft, maar die kan gewoon sms'jes ontvangen vanaf andere providers
Heel normaal toch?
[ Voor 7% gewijzigd door FreakR op 18-05-2003 15:49 ]
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
is lezen dan zo moeilijk? ze hebben het over nummer dat met 0617 begint.... niet gwoon o2 nummers
CISSP! Drop your encryption keys!
ik heb 06-16 (prepaid) en bij mij duurt het soms wel een dag voordat smsjes aankomen en andersom, dus smsjes die naar mij toegestuurd worden, ook. En dat is alleen maar wanneer het naar of van een ander netwerk dan O2 komt...
Maar ik neem binnenkort toch een andere phone, met abbo en geen O2 meer...dus dan is het probleem verholpen
Maar ik neem binnenkort toch een andere phone, met abbo en geen O2 meer...dus dan is het probleem verholpen
Verwijderd
Ik heb een tijdje geleden mijn nummer laten porteren van Libertel naar O2. Toen dit gebeurt was kon ik geen smsjes meer ontvangen van Duchtone gebruikers. Na 4 telefoontjes met de O2 helpdesk was het probleem opgelost. Bleek een probleempje te zijn in de centrale van Duchtone...
Pagina: 1