Toon posts:

Telindus 1121 ADSL ISDN Router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met deze modem een probleem dat deze files van het internet niet correct binnen haalt en deze corupt zijn. Ik heb achter de router een Draytek 2200E staan omdat de Tilindus niet echt als router werkt. De Draytek geeft geen problemen want zonder Draytek blijven de problemen het zelfde. Na contact met de helpdesk van Concepts ICT blijkt dat de Telindus 1121 ADSL ISDN Router het probleem is en dat de klachten bekend zijn en ze bezig zijn firmware te updaten om dit probleem op te lossen.
Weet iemand een oplossing voor dat Concepts de firmware heeft aangepast?

Of is verstandig een andere router te nemen, ik zelf dacht aan een Draytek 2600X.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Probleem zit hem in de nieuwste versie van de 1121. Voor zover ik weet (van concepts ICT) had de oude versie 6 LEDjes en de nieuwe 5. Met de oude firmaware kun je de nieuwe niet benaderen en/of updaten. Zo werkt DHCP niet en nog wat zaken. Probleem ligt niet zo zeer bij Concepts maar bij Telindus.

Ik zit hier met een mooie 1121 op kantoor maar kan er net mee werken omdat de server nu nog niet met het apparaat kan communiceren. :(

Verwijderd

Topicstarter
Tnkx Bonjour, hier kan ik wat mee. Het is dus wachten op firmware van Telnidus. :'(
Alleen wat ik mij nu afvraag dat ik nu weinig tot niks kan downloaden zonder dat het corrupt binnen komt en dus zinloos is, of ik wel de rekening moet betalen van Concepts. Heeft iemand hier ervaring mee omdat concepts niet de diensten levert die ik bij hun af neem.
En heeft iemand ervaring met de Draytek 2600X in combinatie met Concepts ICT?