Toon posts:

Hoe directx te installen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb op het moment directx 7 maar wil nu 9 installeren. Deze loopt op de helft iedere keer vast met de melding 'blablabla windows logo test' Software voldoet niet aan windows logo test. Nu heb ik die bij het systeem uitgezet maar hij blijft erom zeuren. Het is uberhaupt al belachelijk dat ie die fout geeft. Microsoft wil zijn eigen produkten niet installeren. Microsoft tja .... ( Te erg maargoed )

Is er een manier dat ik dit kan omzeilen of zo of nog een andere optie uit kan zetten

Tnx

Heddock

Verwijderd

Kun je niet niet gewoon op Ok/Doorgaan drukken :?

[edit]

Scheentje ?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 12:09 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op welke Windows-versie wil je het installeren?
En heb je de Beta-versie? Dan vraagt hij waarschijnlijk of je "Toch doorgaan" in wilt drukken om het alsnog te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Nope alleen de melding kan niet installeren. Ik heb XP

Het is de DirectX die bij Enter the matrix zit maar die van de website van microsoft werkt ook niet precies dezelfde melding

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 12:12 ]

Verwijderd

Uhm hoe kun jij DX7 op XP hebben ?

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:24
Ga eens naar 'Start' --> 'Uitvoeren...' --> type daar 'services.msc' en klik op 'OK' Ga dan naar 'Cryptographic Services' ('Services voor Cryptografie') dubbelklik daarop en zet hem op 'handmatig' en druk op de knop 'Starten'. Hiermee zou DirectX geïnstalleerd moeten kunnen worden.

Ik heb zelf hetzelfde probleem gehad. DirectX 7? Ga eens naar DxDiag.exe ('Start' ---> 'Uitvoeren' enz.) Ik denk dat achter DirectX versie DirectX 8.0 staat.

[ Voor 38% gewijzigd door Jaap-Jan op 18-05-2003 12:16 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Japie_17 schreef op 18 May 2003 @ 12:14:
Gaat het over Windows XP? Zo ja, ga dan naar 'Start' --> 'Uitvoeren...' --> type daar 'services.msc' en klik op 'OK' Ga dan naar 'Cryptographic Services' ('Services voor Cryptografie') dubbelklik daarop en zet hem op 'handmatig' en druk op de knop 'Starten'. Hiermee zou DirectX geïnstalleerd moeten kunnen worden.
'Cryptographic Services' ('Services voor Cryptografie') staat er nergens bij

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Of Deze Computer -> Properties -> Hardware -> Driver Signing :)

en XP bevat DX8.1 :)

heb je misschien een screenshot van de melding?

[ Voor 29% gewijzigd door G33rt op 18-05-2003 12:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 18 May 2003 @ 12:16:
Of Deze Computer -> Properties -> Hardware -> Driver Signing :)

en XP bevat DX8.1 :)

heb je misschien een screenshot van de melding?
Die heb ik dus uitstaan die driver signing

• G33rt
heb je dan een screenshot voor ons?

Verwijderd

Topicstarter
hoe krijg je die in godsnaam ingvoegd hier

of kan het alleen van een website zie nergen import picture of zoiets

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:52
Van een website, ja
maarreeh: hoe kreeg je nou DX7 in XP?

• G33rt
Ten eerste heb je een edit knopje (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif, ten tweede staan alle ubb codes onder de forumfaqs :)

code:
1
[img]link naar plaatje[/]

zo dus: Afbeeldingslocatie: http://meulendijks.fdns.net/error.JPG

Verwijderd

Topicstarter
ik heb met ene busterdirectx eraf gegooit en daarna stond er 7 op echt allemaal te wazig

Verwijderd

Probeer anders een DX8.1 te installeren en dan versie 9 pas.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://meulendijks.fdns.net/error1.JPG

En deze fout krijg ik nu dus bij enter the matrix

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:24
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 12:16:
[...]

'Cryptographic Services' ('Services voor Cryptografie') staat er nergens bij
'Cryptographic Services' heet hij in de Engelse Windows XP. en in de Nederlandse XP is hij te vinden onder 'Services voor Cryptografie'. Ze staan alfabetisch gerangschikt, dus hij is te vinden bij de 's'.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Japie_17 schreef op 18 mei 2003 @ 12:35:
[...]

'Cryptographic Services' heet hij in de Engelse Windows XP. en in de Nederlandse XP is hij te vinden onder 'Services voor Cryptografie'. Ze staan alfabetisch gerangschikt, dus hij is te vinden bij de 's'.
Heel mooi hij werkt. Nadat ik dat op handmatig gezet had kon ik het in een keer wel installeren.

Echt bedankt

Groeten

Heddock
Pagina: 1