Hoi
Ik ben bezig met een flash movie, waarbij ik dynamisch nieuwe movieclips aanmaken, die een URL moeten voorstellen naar een streaming audio server (mms:// balbla). Op een of andere gekke manier werkt er maar 1 van de 3 links, terwijl als ik de link gewoon meteen in Windows Media Player laat werkt het wel!
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Ik gebruik de volgende code; de gegevens wat de url moet zijn worden uit een XML-bestand gehaald... Een snippet van het xml-bestand is:
De link die ik gebruik is in de trand van:
Een collega van me had hetzelfde al gevraagd op een flash mailing list, maar kreeg daar geen antwoord
Ik ben bezig met een flash movie, waarbij ik dynamisch nieuwe movieclips aanmaken, die een URL moeten voorstellen naar een streaming audio server (mms:// balbla). Op een of andere gekke manier werkt er maar 1 van de 3 links, terwijl als ik de link gewoon meteen in Windows Media Player laat werkt het wel!
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Ik gebruik de volgende code; de gegevens wat de url moet zijn worden uit een XML-bestand gehaald... Een snippet van het xml-bestand is:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <asset id="1"> <title>Pavement Cracks (audio)</title> <description> <![CDATA[omschrijving hier!]]> </description> <url>mms://a254.v54558.c5455.g.vm.akamaistream.net/7/254/5455/v0001/bmgdv.download.akamai.com/5455/audio/annielennox/pavementcracks.wma</url> <type>audio</type> </asset> |
Java:
1
2
| ref_auvid.text_url.html = true; ref_auvid.text_url.htmlText = "<a href=\"" + _parent.xmlparser_mc.xml_entities[ i ].url + "\">click here to play</a>"; |
De link die ik gebruik is in de trand van:
code:
1
| mms://a254.v54558.c5455.g.vm.akamaistream.net/7/254/5455/v0001/bmgdv.down=load.akamai.com/5455/audio/annielennox/pavementcracks.wma |
Een collega van me had hetzelfde al gevraagd op een flash mailing list, maar kreeg daar geen antwoord
[ Voor 23% gewijzigd door alienfruit op 18-05-2003 11:52 ]