Ik heb hier in dit huis 2 Plextor branders en zoals jullie misschien wel weten levert Plextor daarbij het brandprogramma Plextools, wat ik een heel goed programma vind om audio te branden. Af en toe komen er upgrade's uit, zoals onlangs Plextools 2.02. Nou moet je voor die upgrade een oudere versie ooit geinstaleerd hebben gehad. Nu formatteer ik weleens en ik heb geen zin om steeds weer een oude Plextools te instaleren en te deinstaleren om die nieuwste Plextools te instaleren. Wie weet welke dingen ervoor verantwoordelijk zijn dat de Plextools installer weet dat er ooit Plextools op heeft gestaan? De instalatie map verdwijnt na deinstalatie dus dat is het iig niet. in het register heb ik ook al gekeken, maar daar wordt ik niet wijzer van. Weet iemand het? Of heeft hier iemand een versie van Plextools 2.02 waarbij je niet een oude versie ooit geinstaleerd hoeft te hebben? Ik weet dat dit misschien een warez-req lijkt, maar het is freeware en bovendien is de software alleen bruikbaar op Plextor branders waar sowieso altijd een cdrom met Plextools bij zit (ook OEM).
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos