Ik kan niet meer modden :(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
9 dagen weggeweest, heb in Duitsland gezeten in een oud schoolgebouw zonder internet. Het vreemde is nu echter dat mijn modpointoverzicht echt helemaal leeg is, de dagen missen gewoon. Bugje, hebben er meer last van? Uit + weer inloggen had geen effect, als het naar FF moet move het daar maar heen.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ik denk dat je gewoonweg te wijnig tweakotine (dus ook geen moderatie's) hebt. Je zult als dat zo is gewoon ff de frontpage over moeten scrollen om zodoende tweakotine op te bouwen. Dan zal het allemaal vanzelf wel weer goed komen denk ik.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Dat het aan het ontbreken van tweakotine ligt weet ik ook wel (>7 dagen weg) maar ik vind het een beetje vreemd dat je modpoint overzicht gewoon weg is, ik heb ook geen selectieboxjes meer.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Het modpoint overzicht reikt maar 7 dagen ver. Geen wonder dat het leeg is als jij >7 dagen weg bent geweest omdat hij alleen de afgelopen paar dagen laat zien, niet de laatste dagen dat jij gemod hebt.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Het vreemde is dat ik als ik normaalgesproken een dagje mis er wel "dag 0 0" staat, maar in dit geval niet meer. Voor zondag staat er nu wel weer bij maar ik blijf het vaag vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Dat is alleen als de dag tussentijds is, dusals hij midden in je modpoint overzicht is. Als het aan het begin of einde is wordt hij weggelaten. Aangezien er geen begin of einde is, wordt alles weggelaten. :)
(Teminste, zo heb ik het altijd begrepen)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Pagina: 1