BSOD in DesertCombat

Pagina: 1
Acties:

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:33
Had BSOD's alleen in Desert Combat, maar had mijn kaart overklokt staan dus daar zou het wel aan liggen....dacht ik. Na teruggeklokt te hebben had ik tijdje geen BSOD's meer, maar nu net weer wel. En dat terwijl ik nooit BSOD's had/heb in BF of in welke andere game dan ook. Waar moet ik de oorzaak nu zoeken. Misschien dat het ermee te maken heb dat DC een alfa is? Wat ik nog t vreemdste vind is dat die in BF nooit crashed en daar is DC op gebaseerd. Nog geen andere drivers geprobeerd,dacht dat de 43.45 perfect waren, iemand anders dit probleem?
Kaart is GF4 en CPU is p4 overgeklokt, maar die is stabiel, vannacht nog de hele tijd Prime95 laten lopen om dat te controleren.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:37
Nog geen andere drivers geprobeerd,dacht dat de 43.45 perfect waren, iemand anders dit probleem?
Het is toch een kleine moeite om andere drivers te proberen :?
En een programma als Prime95 is heel wat anders dan een spel. Overclock gewoon eens niks en let ook eens op de temperaturen van je systeem.

The devil is in the details.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:33
Ok, andere drivers zal ik ff proberen (alleen schijnen er problemen te zijn met 44.03). Die temp. en cpu zijn goed.