Moederborden van Club 3D. Is het wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 614 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Topicstarter
http://www.club-3d.nl/
De website van Club 3D. Kan er nog niks vinden over moederborden, alleen maar videokaarten.

Ik werk in een computerwinkel en sinds kort verkopen wij de KX-400 van Club 3D met 8X agp en VIA chipset.
Eerste indruk was normaal, het is net alsof je elk ander merk moederbord in je handen hebt. En hij deed het prima met een Athlon 1000 erop. (ff getest met een ouder systeempje)

Maar eigenlijk kan ik van Club3D moederborden helemaal niks vinden. Op GOT hier 1 topic van iemand die zijn 2400+ niet goed werkend kreeg, maar via google zelfs kon ik niks vinden over die boarden.

Is er iemand die al meer weet over het assortiment aan moederborden dat Club3D wil gaan leveren, of al levert?
En hoe het zit met de kwaliteit? Ik kan ook geen reviews of tests vinden van die dingen.

Ze zijn in verhouding wel redelijk goedkoop die bordjes. En ze zijn kleiner dan bijvoorbeeld de Asus A7V8X of zijn P4 varianten, waardoor ie makkelijker in elke midi-tower past.

Graag uw meningen en ervaringen met en over Club3D moederborden :)

edit: op de website staan wel wat specs. (gelijk bij de homepage helemaal onderaan)

[ Voor 5% gewijzigd door dreeke op 17-05-2003 23:10 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:26
volgens mij kjik je er over heen? :)

check
Club-3D Proudly announces Club-3D Mainboards
For more information about our new Mainboards please click on the related link below.

Intel based boards:

CMI-845PEVP
Click here

CMI-845EPII
Click here

CMI-845GPII
Click here

AMD based boards:

CMV-KX400-8x
Click here

CMV-KX400+PC
Click here

CMV-KM266-P
Click here

geblaat hier

Thanks for your understanding.

bla die blas hier

sincerely your,
Marketing Team Club-3D

[ Voor 30% gewijzigd door BalusC op 18-05-2003 00:27 . Reden: [code] vervangen door [quote] .. minder layoutverneukend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Ja, zie mijn edit onderaan.
Maar dat is ook het enige dat ik kan vinden. En specs zeggen niet zoveel over de uiteindelijke kwaliteit en prestaties van het bord.

Kijk ik naar de specs van een gemiddeld Shuttle of Jetway moederbord dan lijkt het ook heel wat, totdat je ze ook daadwerkelijk in gebruik gaat nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees eens de editbericht van Dreeke en gebruik aub [quote] ipv [code] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Club3D... Sja, ik vraag me af of Club3D die planken zelf gaat verbouwen. Als ze dat doen kan ik niet ontkennen dat ik er weinig vertrouwen in heb, na 2 Radeons van Club3D (vooral de eerste, een 7500 was brak. De 2de, 9500, lijkt niet compatible met mijn mobo, dus wie weet). Maar misschien pakken de mobo's wel geweldig uit, tot je een review/ervaring hebt gezien valt daar weinig over te zeggen. Zolang er geen review/ervaring verschijnt denk ik ook niet dat veel mensen zo'n mobo gaan kopen, en dan komen er ook geen ervaringen, en voorlopig ook geen reviews... Aiaiaiai.
dreeke schreef op 18 May 2003 @ 00:09:
Kijk ik naar de specs van een gemiddeld Shuttle of Jetway moederbord dan lijkt het ook heel wat, totdat je ze ook daadwerkelijk in gebruik gaat nemen ;)
Jetway is best goed hoor, heb hier een 694AS, P3 mobo met Via chipset. Vrij standaard ding, geen uitzonderlijke specs, aardige prestaties. Enige nadeel was dus dat ie na een tijdje steeds brakker werd, en dat ik er nu nog dit bericht op typ omdat ik geen geld heb om 'm te vervangen... Soms een bsod, en daarna de netwerkkaart uitgevallen... Secundaire IDE controller brak... 2de videokaart doet het *opeens* niet meer. Volgens mij gaat de hele southbridge langzamerand naar z'n mallemoer :Y)

Maar voordat dat allemaal gebeurde was het een prima mamaplank.

[ Voor 52% gewijzigd door Mentalist op 18-05-2003 01:03 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn de Club3D moederborden gewoon Albatron borden met een Club3D sticker in een eigen Club3D verpakking. Naar mij weten produceert Club3D zelf helemaal niks, ze kopen het in en zetten er een Club3D sticker op.
Er zijn wel wat reviews te vinden van Albatron moederborden, misschien dat je daar wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:55

The Third Man

The Third Jellyfish

W3ird_N3rd schreef op 18 May 2003 @ 00:59:
Jetway is best goed hoor, heb hier een 694AS, P3 mobo met Via chipset. Vrij standaard ding, geen uitzonderlijke specs, aardige prestaties. Enige nadeel was dus dat ie na een tijdje steeds brakker werd, en dat ik er nu nog dit bericht op typ omdat ik geen geld heb om 'm te vervangen... Soms een bsod, en daarna de netwerkkaart uitgevallen... Secundaire IDE controller brak... 2de videokaart doet het *opeens* niet meer. Volgens mij gaat de hele southbridge langzamerand naar z'n mallemoer :Y)

Maar voordat dat allemaal gebeurde was het een prima mamaplank.
Ja, maar elk apparaat dat doet wat het moet doen is 'prima' of 'gewoon goed'. Zoals nu dus bij jou blijkt is het dus helemaal niet zo'n goed moederbord en was hij ook eerst niet 'prima'. Moederborden evolueren niet tijdens hun leven dus óf hij is brakker door jou óf door zichzelf geworden en is het laatste het geval dan is het dus nooit een goed moederbord geweest.

Hetzelfde verhaal bij die andere el-cheapo mobo's van PCChips en verwanten. Die doen het meestal het 1e jaar ook 'prima' maar dan zijn opeens de rapen gaar. Natuurlijk zijn er ook exemplaren bij die het na 5 jaar nog steeds zonder problemen doen maar ik schat die kansen voor moederborden van Asus, Gigabyte en Epox wat hoger in (dat verschil in prijs is er ook niet voor niets). Ik laat in dit rijtje overigens Abit en MSI weg i.v.m. met de condensator-affaire. Die 2 merken hebben het voor zichzelf verpest en komen er bij mij niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Lekkere Kwal schreef op 18 May 2003 @ 10:51:
[...]
Ik laat in dit rijtje overigens Abit en MSI weg i.v.m. met de condensator-affaire. Die 2 merken hebben het voor zichzelf verpest en komen er bij mij niet meer in.
offtopic:
:? Ze hebben het niet voor zichzelf verpest, dat heeft de condensatoren-producent in kwestie gedaan...... Die producent heeft het productieproces van een concurrent nageaapt (1 op 1 gekopieerd), maar heeft daarbij een fout gemaakt. MSI en Abit valt niets te verwijten :)

Het had net zo goed bij Gigabyte kunnen gebeuren..... :P

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:55

The Third Man

The Third Jellyfish

Tweeke schreef op 18 May 2003 @ 11:16:
[...]
offtopic:
:? Ze hebben het niet voor zichzelf verpest, dat heeft de condensatoren-producent in kwestie gedaan...... Die producent heeft het productieproces van een concurrent nageaapt (1 op 1 gekopieerd), maar heeft daarbij een fout gemaakt. MSI en Abit valt niets te verwijten :)

Het had net zo goed bij Gigabyte kunnen gebeuren..... :P
offtopic:
Ja, maar waarom is dat dan niet bij Gigabyte gebeurd en waarom heeft MSI zelfs lang nadat het probleem bekend werd nog steeds gebrekkige condensatoren gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Lekkere Kwal schreef op 18 May 2003 @ 11:35:
[...]
offtopic:
Ja, maar waarom is dat dan niet bij Gigabyte gebeurd en waarom heeft MSI zelfs lang nadat het probleem bekend werd nog steeds gebrekkige condensatoren gebruikt?
offtopic:
Dat het niet bij Gigabyte is gebeurd, is toeval, zoals ik als zei: Gigabyte had net zo goed voor die ene leverancier kunnen kiezen, waarvan immers niet vantevoren vaststond dat ze gebrekkige condensatoren leverden.

Als MSI bewust de bewezen gebrekkige condensatoren heeft gehouden, dan is dat inderdaad een staaltje mis-management van de 1e orde. Maar dan nog vind ik het een beetje krom om nu nog steeds de producten van Abit en MSI af te wijzen vanwege fouten die ze in het verleden hebben gemaakt :|
Je kan er toch ook vanuitgaan dat ze inmiddels wel zullen opletten bij het uitkiezen van onderdelen? Want reken maar dat het MSI en Abit véél geld heeft gekost, die problemen met condensatoren, dat willen ze echt niet nog een keer :z

[ Voor 1% gewijzigd door Tweeke op 18-05-2003 20:54 . Reden: mis-management i.p.v. mismanagment ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreeke schreef op 17 mei 2003 @ 23:06:
http://www.club-3d.nl/
De website van Club 3D. Kan er nog niks vinden over moederborden, alleen maar videokaarten.
..........
Ik werk in een computerwinkel en sinds kort verkopen wij de KX-400 van Club 3D met 8X agp en VIA chipset.
hmm in my humble opinion lijken de zaken nu omgedraaid te worden... De winkelier of in ieder geval zijn medewerker gaat bi zijn potentiele klanten vragen waar hij de info kan vinden...
Ik kan wel waarderen dat jij zo eerlijk bent om te zeggen dat je het niet kan vinden/weet, maar het lijkt mij toch aan Club 3D-nl om jou de info te verstrekken als leverancier/importeur (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:34
Tweeke schreef op 18 May 2003 @ 12:06:
[...]
offtopic:
Dat het niet bij Gigabyte is gebeurd, is toeval, zoals ik als zei: Gigabyte had net zo goed voor die ene leverancier kunnen kiezen, waarvan immers niet vantevoren vaststond dat ze gebrekkige condensatoren leverden.

Als MSI bewust de bewezen gebrekkige condensatoren heeft gehouden, dan is dat inderdaad een staaltje mis-managment van de 1e orde. Maar dan nog vind ik het een beetje krom om nu nog steeds de producten van Abit en MSI af te wijzen vanwege fouten die ze in het verleden hebben gemaakt :|
Je kan er toch ook vanuitgaan dat ze inmiddels wel zullen opletten bij het uitkiezen van onderdelen? Want reken maar dat het MSI en Abit véél geld heeft gekost, die problemen met condensatoren, dat willen ze echt niet nog een keer :z
offtopic:
Ik heb anders nog steeds 3 6330 (verschillende types) perfect draaien op dit moment. En toevallig heb ik gister succesvol de condensatoren van een BX2000 van GIGABYTE vervangen hoor !! 4 ervan waren helemaal bol. Ik weet niet precies waarom maar tot nu toe kom ik elke keer weer uit op MSI als ik een nieuw board neem, kijk maar ff naar mijn sig :*) (ik denk dat dit board wat ik nu heb wel het oc imago van MSI zal verbeteren (nog niet getest mar wel uit reviews gelzen :X ))

Nu ff ontopic: Ik heb bij MyCom XFX motherboarden gezien zullen die misschien een beetje hetzelfde zijn als die Club3D :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Laatst hebben we op het studentenvakbond in Nijmegen een nieuwe PC gekocht met een Club3D bordje, de CMI-845PEVP. Hij is gekozen op basis van onder meer deze review van ZDNet waarin hij erg goed scoort (eigenlijk doet alleen de Asus beter), en bovendien het feit dat de onboard LAN een echte 3Com is, wat een flinke pre is tov een RTL codecje.

Ervaringen tot nu toe zijn positief. Hij doet alles naar behoren. Het is een kantoorsysteem, dus de OCmogelijkheden heb ik niet getest. Ik zou zeggen dat Club3D een goede concurrent is voor ECS- simpele planken zonder franje met goede performance. Maar goed, dat is op basis van een enkele voorbeeld, dus kan ik gewoon geluk gehad hebben :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:14

Piggen

Lekker bakkie

In Hardware.info magazine Nr. 1 van 2003 stond een megatest van 17 Intel 845PE mobo's. Volgens mij zat Club3D daar ook tussen. Misschien heb je daar wat aan (als je nog aan dat nummer kunt komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 20:08
W3ird_N3rd schreef op 18 mei 2003 @ 00:59:
Jetway is best goed hoor, heb hier een 694AS, P3 mobo met Via chipset. Vrij standaard ding, geen uitzonderlijke specs, aardige prestaties.
Heb je wel eens gebenchmarkt? Op school hebben we 30 van die pc's met Kingston CAS2 geheugen. De geheugenbandbreedte is echt zwaar ruk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 13:55
Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 04:31:
Volgens mij zijn de Club3D moederborden gewoon Albatron borden met een Club3D sticker in een eigen Club3D verpakking. Naar mij weten produceert Club3D zelf helemaal niks, ze kopen het in en zetten er een Club3D sticker op.
Er zijn wel wat reviews te vinden van Albatron moederborden, misschien dat je daar wat aan hebt.
Dat heb ik ook ooit gehoord ja, zouden idd Albatron planken zijn, onder de naam van Club3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 12:48:
[...]
hmm in my humble opinion lijken de zaken nu omgedraaid te worden... De winkelier of in ieder geval zijn medewerker gaat bi zijn potentiele klanten vragen waar hij de info kan vinden...
Ik kan wel waarderen dat jij zo eerlijk bent om te zeggen dat je het niet kan vinden/weet, maar het lijkt mij toch aan Club 3D-nl om jou de info te verstrekken als leverancier/importeur (?).
wij krijgen die borden van een leverancier, niet rechtstreeks van Club3D, dus wat je aan het bestellen bent moet je zelf uitzoeken of het wat is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Niet online
dreeke schreef op 18 May 2003 @ 18:08:
[...]

wij krijgen die borden van een leverancier, niet rechtstreeks van Club3D, dus wat je aan het bestellen bent moet je zelf uitzoeken of het wat is ;)
ecl zeker. over dozenschuivers gesproken. die weten echt niks over hun producten. vroeger, toen tim van dam er nog was kon je nog weleens gewoon vragen: "is dat bordje wat of moet ik wat anders halen?" tim zei dan gewoon: "nee das niks, je kunt beter die en die doen." helaas is tim nu hoofd verkoop en krijg je die niet meer aan de lijn. nu krijg je ontwijkende antwoorden als "tja, alle waar is naar zijn geld." als toppunt hebben we voorlopig de altijd briljante bob de swart. ahum.

maar goed, over club3d: ik heb wel een aantal bordjes verkocht, en die deden het prima. geen rare dingen en gewoon in 1 keer werken. maar zoals ook hierboven al gezegd: je kunt pas uitspraken doen over de kwaliteit van een product na een aantal jaar en na een groter verkocht aantal dan 5 stuks. het klinkt allemaal wel goed: albatron = mensen van gigabyte. gigabyte = het merk wat er naar mijn mening op dit moment met kop en schouders bovenuit steekt qua kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreeke schreef op 18 mei 2003 @ 18:08:
[...]

dus de klant mag jullie eerste "ervaringsjaren" met zo'n merk voor haar rekening nemen... begrijp ik dat goed.. :( of hebben jullie dit aspect soepel in de garantie/leveringsvoorwaarden meegenomen ;) ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 21:43

MasterFreak

Zeker weten!

Dualdude schreef op 18 mei 2003 @ 17:50:
[...]

Heb je wel eens gebenchmarkt? Op school hebben we 30 van die pc's met Kingston CAS2 geheugen. De geheugenbandbreedte is echt zwaar ruk. :)
Ik heb ook en Jetway mobo (V333DA) met Nanya PC2100 geheugen en ik heb 2278 MB/sec, moet ik er wel ff bijzeggen dat het op 310 Mhz draait, maar dan nog. En ik heb de timmings niet veranderd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Dualdude schreef op 18 May 2003 @ 17:50:
[...]

Behalve duur geheugen in zo'n bak hebben moet je dat natuurlijk ook in het bios een beetje agressief instellen. Ik heb m'n timings atm volgens mij zwaar ruk staan, en maar even een oude Sandra geinstallt (99, stond zo even snel op een cd, ik had geen zin om tig MB's, updates en andere rommel te downloaden voor een stomme membench met een nieuwe Sandra).

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/membench694.gif

Dat is dus m'n Jetway 694AS mobo met 256MB pc133 mem, timings aardig ruk ingesteld en CAS3.
Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 19:11:
[...]
dus de klant mag jullie eerste "ervaringsjaren" met zo'n merk voor haar rekening nemen... begrijp ik dat goed.. :( of hebben jullie dit aspect soepel in de garantie/leveringsvoorwaarden meegenomen ;) ?
Spreekt voor zich. Als jij alleen maar 100% getest en bewezen spul wilt heb ik echter nog wel een compje voor je met i440BX ;)

De consument wil het nieuwste van het nieuwste, de consument krijgt het nieuwste van het nieuwste. Als het niet direct problemen lijkt te geven gaat het gewoon over de toonbank, en meestal gaat dat ook goed.

Met de nadruk op "meestal" :+

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Niet online
het lijkt me trouwens wel overduidelijk dat het albatrons zijn. ze hebben de naam niet eens aangepast. de lay-out is gewoon exact hetzelfde.

de club kx400-8x:
Afbeeldingslocatie: http://www.club-3d.nl/KX400-8x_1.jpg

de albatron kx400-8x
Afbeeldingslocatie: http://www.albatron.com.tw/motherboard/KX400_8X_blue.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:59
smvs schreef op 18 May 2003 @ 20:22:
het lijkt me trouwens wel overduidelijk dat het albatrons zijn. ze hebben de naam niet eens aangepast. de lay-out is gewoon exact hetzelfde.

de club kx400-8x:
[afbeelding]

de albatron kx400-8x
[afbeelding]
Het kan ook zijn dat dit het standaard mobo is zoals VIA het voorschijft, dus geen vratsen als raid controllers, betere geluidschip, nic etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-09 12:49
Termi schreef op 18 May 2003 @ 21:40:
[...]

Het kan ook zijn dat dit het standaard mobo is zoals VIA het voorschijft, dus geen vratsen als raid controllers, betere geluidschip, nic etc.
Volgens mij schrijft VIA niet voor dat precies die chip op precies die plek moet zitten want daar kan een goede mobo producent wel eens (terecht) van mening over verschillen. En die twee borden die smvs laat zien zijn gewoon identiek (voor zover de pics het laten zien).
Ik geloof er trouwens zelf ook geen donder van dat een bedrijf als bijvoorbeeld Club3D (of welk ander dan ook) zomaar out of the blue zélf een moederbordenproductielijn opstart, da's véél te duur. Daarvoor zijn er genoeg foundry mogelijkheden :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreeke schreef op 17 May 2003 @ 23:06:

En ze zijn kleiner dan bijvoorbeeld de Asus A7V8X of zijn P4 varianten, waardoor ie makkelijker in elke midi-tower past.
http://www.club-3d.nl/cmv-kx400-8x.html
Form Factor ATX (220mm x 305mm)

een P4 met ook een 845 chip is de P4PE van Asus:
http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=P4PE
ATX Form Factor 30.5cm x 22.9cm

scheelt 9 mm aan een zijde...of bedoel je een andere P4 variant?

Anderzijds vind ik een kast een slag groter dan een midi wel zo prettig. Zit je tenminste niet achter de voeding klem met CPU koeler, had ik met de Asus CUV4x, gign allemaal net maar ideaal was het niet. De AOpen kast, zoals de QF50, is net een stuk comfortabeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:10

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 20:08
W3ird_N3rd schreef op 18 May 2003 @ 20:01:
[...]

Behalve duur geheugen in zo'n bak hebben moet je dat natuurlijk ook in het bios een beetje agressief instellen. Ik heb m'n timings atm volgens mij zwaar ruk staan, en maar even een oude Sandra geinstallt (99, stond zo even snel op een cd, ik had geen zin om tig MB's, updates en andere rommel te downloaden voor een stomme membench met een nieuwe Sandra).

[afbeelding]

Dat is dus m'n Jetway 694AS mobo met 256MB pc133 mem, timings aardig ruk ingesteld en CAS3.

[...]

Spreekt voor zich. Als jij alleen maar 100% getest en bewezen spul wilt heb ik echter nog wel een compje voor je met i440BX ;)

De consument wil het nieuwste van het nieuwste, de consument krijgt het nieuwste van het nieuwste. Als het niet direct problemen lijkt te geven gaat het gewoon over de toonbank, en meestal gaat dat ook goed.

Met de nadruk op "meestal" :+
Timings stonden op het strakst, en geheugenbus op 133Mhz. CPU wsa 66FSB :) En nogsteeds maar iets van 120mb/sec. Terwijl vergelijkbare systemen in sandra veel hoger haalden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Ik zal Dominator eens mailen of tie hier iets zinnigs over te zeggen heeft. Waar hij werkt verkopen ze die dingen.

Club3D VGA-Kaarten zijn in ieder geval vet ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Stinger666 schreef op 23 mei 2003 @ 01:58:
Ik zal Dominator eens mailen of tie hier iets zinnigs over te zeggen heeft. Waar hij werkt verkopen ze die dingen.

Club3D VGA-Kaarten zijn in ieder geval vet ok!
Die zijn inderdaad voor de prijs wel goed, wij verkopen heel veel Club 3D kaarten en ze gaan bijna nooit kapot, ook niet na een tijdje.

Alleen de fan gaat wel eens herrie maken na een paar maanden maar dat is bij kaarten van andere merken ook.

Als de mobo's net zo betrouwbaar zijn dan is het zeker de moeite :)

Pagina: 1