Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

moet misschien bij 'lieve adjes'

Pagina: 1
Acties:

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
het moderatie-overzicht stuurt je naar deze post omdat daar nog veel ongemodde post zijn, maar alle post zijn meer dan 2 dagen oud, er valt dus niets meer aan te modden, misschien een ideetje om 'verlopen' post als gemoddereerd te bestempelen vaar het moderatie-overzicht?
(ik heb geen idee hoe het moet overigens...)

ik heb ff zitten twijfelen waar deze topic thuis hoort, maar hier zitten de moderators, dus eerst ff support hebben voor ik(we) de adjes lastig val(len).

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Volgens mij was het al dat na x dagen posts op "0 - Gemodereerd" staan.

LinkedIn WoT Cash Converter

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Als het goed is valt er in die thread dan nog wel wat te modden. Posts van 2 dagen oud kun je inderdaad niet meer modden, maar tellen in het moderatieoverzicht nog wel mee als ongemodde posts voor die thread. Zijn echter alle posts meer dan 2 dagen oud dan verdwijnt de thread uit het overzicht.

Verwijderd

Sowieso is het een beetje raar dat een posting uberhaupt gemod moet worden en dat dat in een overzicht te zien is.

Leuk voor de enkeling die alle threads langssjouwt en alle postings probeert te modereren, maar het gros van de mensen met modpoints modereert tijdens het lezen van de threads/newspostings die hen aanstaat.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Sterker nog:

Als het modsysteem 'goed' zou werken, en men redelijk op nivo post en modereert, is zo'n overzich eigenlijk niet nodig. (zoiets noemen we ook wel: utopie)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Toen het nieuwe systeem pas was ingevoerd gebruikte ik de modqueue wel vaak. Ik vind namelijk dat eigenlijk elke post een keer bekeken moet worden. Sommige mensen posten namelijk op 0 en verdienen een +2, anderen posten een troll op 2.
Maar omdat je dat niet in je eentje kunt doen en er niet genoeg mensen aan meewerkten ben ik daar maar mee opgehouden.
Pagina: 1