Geen .iso branden met Sony DRU 500AX

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03 21:03
Klopt het dat je met de Sony DRU 500 AX geen .iso kan branden, want ik probeer een file te branden met nero maar het lukt maar niet.

Dan kijk ik bij "choose recorder" in Nero en dan geeft hij aan bij supported alleen cue sheets en DAO 96

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
Kan je gewoon ISO mee branden.
Alleen ik brand de ISO's met Record NowMax en DVDDecrypter, heb geen ervaring met Nero en ISO.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

File, burn image? Moet gewoon werken hoor. Heb je een recente versie van Nero?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
probeer eens stomp recordnow max. die vind ik persoonlijk ERG goed met al mogelijke image formaten. Heb daar nog altijd alles mee weten te branden waar nero geen raad mee wist.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Beetje wazig beschreven probleem. Maar Nero kan inderdaad wel gewoon ISO's branden :) De type brander/media boeit niet zozeer. Doe gewoon File > Burn Image en selecteer de de iso bestand.

Dit topic gaat in ieder geval dicht, omdat de topicstart helemaal niet voldoet. Je geeft niet aan welke stappen je had gedaan en wélke stap niet lukt. Ook vermeld je niet de Nero versie en of je verschillende brandprogseltjes had geprobeerd, etcetera.. Lees verder ook de OM FAQ onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed onder Windows" B)

/kansloos

Lees verder ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 17-05-2003 22:31 ]

Dit topic is gesloten.