Toon posts:

Microfoon-probleem Creative AWE 64 (win XP)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje, ik heb onlangs een mooi mictofoontje gekocht... op mijn Pentium 2-450 met Creative AWE64 mobo en windows XP krijg ik het ding echter niet aan de praat... De microfoon werkt gewoon, is op een andere pc getest. Kan het iets met de drivers o.i.d. te maken hebben? Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Mocht ik nieuwe drivers moeten downloaden, weet iemand dan waar ik die kan krijgen? Op creative.com kon ik alleen windows 95/98 drivers vinden...

Alvast bedankt.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:33

tweakerbee

dus..?

Even een hele stomme vraag, staat de microfoon niet toevallig op 'mute'?

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, Microfoon staat niet gedempt.... ik heb op een andere pc de Microfoon getest en daar werkt ie gewoon.... allebei de computers hebben XP en de instellingen staan op beide computers gelijk. Het enige verschil is dat de ene computer erg nieuw is en dus ook een nieuwe geluidskaart heeft terwijl de andere pc een jaar of 3 oud is en ook een wat oudere geluidskaart heeft.... Daarom vermoed ik dat het aan de drivers ligt.

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wel goede ingang gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard... ik ben niet helemaal dom of zo hoor ;) Ik weet zeker dat daar allemaal niks mis mee is... het moet ergens in de hardware zitten... dat die neit goed wordt aangestuurd of zo?