Toetsenbord zonder muis

Pagina: 1
Acties:

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:58
hoi,

Ik wil graag een draadloos toetsenbord zonder muis. Ik heb al een logitech mx700 dus ik hoef geen muis. Dat toetsenbord van de lochitech mx serie zou ik wel graag willen hebben.
weet iemand waar je deze los kunt krijgen ?(als je die los kunt krijgen)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Gebruik de search eens, kijk eens in de pricewatch of neem es een kijkje op logitech lijkt me..

Download my music on SoundCloud

• PcFer
logitech staat nix, search is veroudert, en pricewatch is zoeken naar een naald in een hooiberg

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik zit met precies hetzelfde prob.... heb mx700 gekocht voordat de mx set kwam... maar wil nu wel dat tb hebben :( gewoon niet leverbaar :r

Verwijderd

Probleem had ik ook... Had een goede draadloze muis, alleen toetsenbord was zo'n standaard geval. Heb toen maar een logitech dingetje gehaald met draad, bevalt wel :)

• Hark_k
  • Laatst online: 16-05 21:40

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tot nu toe zijn die dingen niet leverbaar, en ik denk dat je d'r maar beter niet op kan rekenen. Er zijn amper losse draadloze tobo's uitgekomen die eerder in een setje zaten. (de laatste tijd begint dit wel een beetje te komen) Erg jammer wel.

Je zou misschien kunnen proberen om je MX700 te verkopen en een MX set te kopen, of te wachten.

[ Voor 14% gewijzigd door Laurent op 17-05-2003 21:03 ]

• PcFer
ik heb nu een logitech internet navigator met draad dus het bordje is goed, maar ik wil graag een draadloos bord.

• PcFer
als ik hier kijk dan krijg ik deze toetsenborden:
Een logitech cordless desktop OEM
Afbeeldingslocatie: http://www.balta.pl/katalog/img/C8200018.jpg

dan ga ik er ook nog op achteruit en dat is de bedoeling ook niet

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

PcFer schreef op 17 May 2003 @ 21:03:
ik heb nu een logitech internet navigator met draad dus het bordje is goed, maar ik wil graag een draadloos bord.
Heb ook dezelfde, wil eigenlijk mx of desktop optical keybord. Maar goedkoopste kost 95 euro... en aan die muis heb ik dan toch niks... :(

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Nummer 4 met dit probleem meldt zich. Ik heb een MX700 en een cheapass saveway tobo :(

Ja doe maar.

• -Rombo-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-02 19:54
waarom niet gewoon een toetsenbord met kabel

http://www.logitech.com/i...ntid=5013&crid=1&detail=2

• PcFer
omdat ik dan niet op mijn bed kan zitten te gamen, en zonder draad heb je veel meer vrijheid

• PcFer
ik denk dat ik maar een desktop mx ga kopen, maar dan moet ik dit toetsenbord + muis en oude muis eerst slijten, weet iemand waar je dat spul het best kan aanbieden?

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 14:43
Deze vraag heb ik in diverse winkels ook eens gesteld en het antwoord was altijd,.
Dat het samen met muis in een pakket verkocht wordt.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

PcFer schreef op 18 May 2003 @ 11:42:
ik denk dat ik maar een desktop mx ga kopen, maar dan moet ik dit toetsenbord + muis en oude muis eerst slijten, weet iemand waar je dat spul het best kan aanbieden?
Tweakers vraag & aanbod
Marktplaats.nl
2dehands.nl

Alleen de vraag is of je het kwijt kan tegen een redelijke prijs. Heb mijn mx700 gekocht voor 85 euro in de winkel. Volgens pricewatch kun je hem nu krijgen voor 59 euro... lekkere kapitaalvernietiging als ik hem nuzou verkopen voor 30-35 euro.

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sorry voor het omhoogschoppen van dit topic, maar ik heb nu ook hetzelfde probleem. Ik vroeg mij alleen af of het zou werken als ik gewoon een draadloos toetsenbord uit de mx serie op de kop kan tikken. Dus of het 'laadstation' van de mx700 ook het draadloos toetsenbord aan kan.
Pagina: 1