Toon posts:

Kazaa, Imesh, Morpheus e.d. onmogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, van de een op de andere dag kan ik op mijn systeem spontaan niet meer via Kazaa, Morpheus of I-Mesh downloaden. Ze blijven allemaal hangen bij: Connecting...

Heb Windows 2000 met Firewall Client achter ISA

6 andere systemen in netwerk doen het wel

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:37

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Wat heb je allemaal geprobeerd? (En wat wil je nou precies, wat dat staat er niet :+)

[edit]
Je kunt proberen om Kazaa via z'n optiescherm het spul binnen te laten halen over poort 80. Dat kun je proberen op het 'Firewall'-tabblad. Of, misschien is een SOCKS-server opzetten een optie (misschien doet poort 8080 bij sommigen een belletje rinkelen).

[ Voor 70% gewijzigd door DUX op 17-05-2003 19:06 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
misschien instellingen verandert! hoef niet jij te zijn misschien iemand anders. Bij mij gebeurt ook soms iets! Er komt een melding en mijn broer of iemand anders drukt dan gewoon op ok dus als hij zou zeggen geef trojan access zou hij JA doen maar gelukkig heb ik een goeie scanner! En laatst wat geinstalleerd of wat anders gedaan!???

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

zet anders je firewall uit en probeer het nog eens. Weet je iig zeker dat het wel of niet daaraan ligt.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
ik zal dat van sie socks proberen maar het idee dat iemand aan mijn computer heeft gezeten is waanzin... de eerste die dat doet moet nog geboren worden...

Verwijderd

Topicstarter
Het SOCKS verhaal mag niet baten, helaas, mijn Firewall kan ik niet zomaar effe uit zetten. Ik denk dat het aan mijn eigen pc ligt, de persoon naast me zit namelijk hard lachend MP3't te downloaden, de lul...

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, ik heb ooit in een vlaag van verstandverbijstering XP geïnst. heb nu dus XP Pro... oops :s

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen
En gebruik alsjeblieft wat vaker de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop :).

[ Voor 63% gewijzigd door Compubiter op 17-05-2003 20:14 ]

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Een vriend van mij heeft hier ook last van, terwijl _ik_ gewoon kan downloaden via KaZaa.
Hij heeft Win XP en hij heeft geen firewall. Dus radio999 is niet de enige.
Ik snap er niks van.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 09:20
Toch niet toevallig zonealarm ofzo geinstalleerd?
want als je dat afsluit blijft die driver verderlopen en krijgen nieuwe programma's geen toegang tot het internet (ook niet als je bv programma's updatet)

Dus je moet dat aanzetten en programma's toegang geven of de hele handel uninstallen.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

_the_crow_ schreef op 18 mei 2003 @ 12:50:
Een vriend van mij heeft hier ook last van, terwijl _ik_ gewoon kan downloaden via KaZaa.
Hij heeft Win XP en hij heeft geen firewall. Dus radio999 is niet de enige.
Ik snap er niks van.
Die vriend van mij heeft geen firewall draaien of ooit gedraaid.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Pagina: 1