[Abo] Betalingswijze

Pagina: 1
Acties:

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik heb dit niet kunnen vinden in de FAQs over de abos, dus dit leek me dan de plek om mn vraag te stellen :)

Ik wilde niets meer weten dan of de betaling van de abos per jaar is of ook per maand mogelijk is. Per jaar is het mogelijk, dat weet ik, maar ik echt voorkeur aan het laatste, vandaar :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het kan alleen per half jaar of per jaar. De transactiekosten zijn anders te hoog :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• G33rt
Wouter Tinus schreef op 17 mei 2003 @ 18:48:
Het kan alleen per half jaar of per jaar. De transactiekosten zijn anders te hoog :).
transactiekosten als ik het overmaak via girotel? betalen jullie dat bedrijf per betaling? :)

alleen, wat me opvalt is dat zodra je bij die betaling komt, je niet kan kiezen of je het per jaar of half jaar wil. Mis ik iets?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Een deel van wat je overmaakt blijft hangen bij Tripe Deal ja. Je kunt je voorstellen dat er weinig voor t.net zelf overblijft als zo'n x-bedrag 12 keer van de prijs afgaat :+.
alleen, wat me opvalt is dat zodra je bij die betaling komt, je niet kan kiezen of je het per jaar of half jaar wil. Mis ik iets?
Ja, bij abonnementstype kun je niet alleen "full" of "extra" nemen, maar ook kiezen tussen 6 of 12 maanden :).

[ Voor 16% gewijzigd door Wouter Tinus op 17-05-2003 18:58 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• G33rt
Wouter Tinus schreef op 17 May 2003 @ 18:57:
Een deel van wat je overmaakt blijft hangen bij Tripe Deal ja. Je kunt je voorstellen dat er weinig voor t.net zelf overblijft als zo'n x-bedrag 12 keer van de prijs afgaat :+.

[...]

Ja, bij abonnementstype kun je niet alleen "full" of "extra" nemen, maar ook kiezen tussen 6 of 12 maanden :).
* G33rt hobbelt naar de abosjop :P

hm nee, dat is de termijn. Ik wil een termijn van 12 maanden en hem betalen in 2x 6 (is cheaper :P), dat kan dus weer niet? :)

sorry dat ik zo goedkoop doe :*

[ Voor 30% gewijzigd door G33rt op 17-05-2003 19:22 ]

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

G33rt schreef op 17 May 2003 @ 19:20:
[...]

* G33rt hobbelt naar de abosjop :P

hm nee, dat is de termijn. Ik wil een termijn van 12 maanden en hem betalen in 2x 6 (is cheaper :P), dat kan dus weer niet? :)
Waarom is betalen in twee keer goedkoper? Je houdt rekening met hyperinflatie het aankomende jaar of zo :? :P.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• G33rt
odysseus schreef op 17 mei 2003 @ 19:26:
[...]

Waarom is betalen in twee keer goedkoper? Je houdt rekening met hyperinflatie het aankomende jaar of zo :? :P.
de helft van de prijs voor 12 maanden is goedkoper dan de prijs van 6 maanden

echt waar :P

oh ja: tot volgende week, ik ga mn stekkerblok inleveren ivm examens :P

[ Voor 11% gewijzigd door G33rt op 17-05-2003 19:31 ]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
G33rt schreef op 17 mei 2003 @ 19:29:
[...]

Dus dan is 2x de prijs van 6 maanden is hoger dan die van 12 maanden, of niet :) Ik hoop dat je geen examen in wiskunde hoeft te doen :P Want 2x6 betalen is dus wel duurder.

edit:
Owwacht.. je reactie sloeg nergens op

[ Voor 7% gewijzigd door Bigs op 17-05-2003 19:34 ]

• odysseus

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

G33rt schreef op 17 mei 2003 @ 19:29:
[...]

Ja, dat is nogal logisch...anders zou iedereen twee keer zes maanden aanschaffen, terwijl Tweakers.net daar juist minder geld van binnenkrijgt :).
offtopic:
Och, ik gebruik mijn pc gewoon alleen om oefenexamens te maken O-).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 21:45
Maar goed, mag je je afvragen hoe klantvriendelijk dit is? Anders zou et misschien ook nog per kwartaal kunnen? Want als je al zo lang moet vooruitbetalen da's niet echt zoals het hoort he... Maar goed, is dit te commercieel gedacht?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• odysseus

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

De precieze getallen ken ik niet, maar vermoedelijk is een situatie waarbij vier keer zoveel transactiekosten 'blijven hangen' als bij een jaarabonnement niet echt rendabel meer. Daarnaast kun je je afvragen hoeveel mensen er zijn die wel een abonnement willen, maar nu al weten dat ze dat echt niet een half jaar zullen volhouden :).

• G33rt
odysseus schreef op 17 mei 2003 @ 20:26:
De precieze getallen ken ik niet, maar vermoedelijk is een situatie waarbij vier keer zoveel transactiekosten 'blijven hangen' als bij een jaarabonnement niet echt rendabel meer. Daarnaast kun je je afvragen hoeveel mensen er zijn die wel een abonnement willen, maar nu al weten dat ze dat echt niet een half jaar zullen volhouden :).
ik wel, alleen ik ben nogal niet zo rijk :P
Pagina: 1