Er zijn toch meer dan zat keyservers ondertussen ?
We spend our years as a tale that is told
Hmm, ik zal morgen een dedicated keyserver op een @home account openen, daar zijn (hier) zelden problemen mee.
Hmm nu is het alleen even de vraag of het een MF6 proxie moet worden of een doorflush proxie (alleen voor de stats). Voor de MF6 zijn er iig al een heel aantal proxies, doorflushen doet momenteel alleen chaos.keyserver.org
Op dit moment zijn er al behoorlijk veel proxies, die allemaal op verschillende providers zijn aangesloten, er zit er altijd wel een tussen die jij kunt bereiken IMHO.
Ik heb zelf ook een snelle proxy: "proxy.dsmarty.com" aka "maandflush.keyserver.org"
Deze spaart op dit moment voor MF6, de flushrate daarna moet nog worden bepaald (in overleg met gebruikers v/d de keyserver)
Ik heb zelf ook een snelle proxy: "proxy.dsmarty.com" aka "maandflush.keyserver.org"
Deze spaart op dit moment voor MF6, de flushrate daarna moet nog worden bepaald (in overleg met gebruikers v/d de keyserver)
4POX: Je zit niet echt op te letten, ten tijden dat jij post dat mijn proxy eruit ligt draait hij al weer uren online hoor!
Verwijderd
Ik denk dat ie net als mij na een paar dagen kijken moe is geworden.
Niks persoolijks hoor eNeRGy, maar ik hoef jouw natuurlijk niks over je provider te vertellen.
Het is gewoon jammer dat mensen met goede ideen slachtoffer worden van een ISP en de mensen die van deze ideen willen profiteren ook dwars gezeten wordt door de ISP
ik kan maar 1 ding zeggen, gecondoleerd met je isp
Niks persoolijks hoor eNeRGy, maar ik hoef jouw natuurlijk niks over je provider te vertellen.
Het is gewoon jammer dat mensen met goede ideen slachtoffer worden van een ISP en de mensen die van deze ideen willen profiteren ook dwars gezeten wordt door de ISP
ik kan maar 1 ding zeggen, gecondoleerd met je isp
Da J: Ik bedoelde dat er hier al een topic was met duidelijkheid dat ie weer up was... en daarna werd de reply gepost... anyweez.. flushen maar!
Pagina: 1