Vraagje,¿

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:15

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Kan bijvoorbeeld de server van t.net ook een keyproxy draaien¿ Of zien ze dat daar in de organisatie niet zo zitten

AKA Rinkel weblog

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 16:42
Er zijn toch meer dan zat keyservers ondertussen ?

We spend our years as a tale that is told

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ja.. Waar lang levé chello zeg ik maar

AKA Rinkel weblog

• Dutchman!
Hmm, ik zal morgen een dedicated keyserver op een @home account openen, daar zijn (hier) zelden problemen mee.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Beter, Ik zit ook bij @home.. Nu hopen dat er een directe verbinding mogelijk is..

Ik baal een beetje omdat energy eruit ligt... Want dat was voor mij altijd de snelste proxy server.. De andere krijg ik vaak niet eens contact mee... Bij energy was alles binnen een paar sec weg...

AKA Rinkel weblog

• Dutchman!
Hmm nu is het alleen even de vraag of het een MF6 proxie moet worden of een doorflush proxie (alleen voor de stats). Voor de MF6 zijn er iig al een heel aantal proxies, doorflushen doet momenteel alleen chaos.keyserver.org

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dit moment zijn er al behoorlijk veel proxies, die allemaal op verschillende providers zijn aangesloten, er zit er altijd wel een tussen die jij kunt bereiken IMHO.

Ik heb zelf ook een snelle proxy: "proxy.dsmarty.com" aka "maandflush.keyserver.org"

Deze spaart op dit moment voor MF6, de flushrate daarna moet nog worden bepaald (in overleg met gebruikers v/d de keyserver)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
4POX: Je zit niet echt op te letten, ten tijden dat jij post dat mijn proxy eruit ligt draait hij al weer uren online hoor!

Verwijderd

Ik denk dat ie net als mij na een paar dagen kijken moe is geworden.
Niks persoolijks hoor eNeRGy, maar ik hoef jouw natuurlijk niks over je provider te vertellen.
Het is gewoon jammer dat mensen met goede ideen slachtoffer worden van een ISP en de mensen die van deze ideen willen profiteren ook dwars gezeten wordt door de ISP
ik kan maar 1 ding zeggen, gecondoleerd met je isp :(

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Da J: Ik bedoelde dat er hier al een topic was met duidelijkheid dat ie weer up was... en daarna werd de reply gepost... anyweez.. flushen maar!
Pagina: 1