Seagate problemen

Pagina: 1
Acties:

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:28
Nou, in een andere computer heb ik precies hetzelfde probleem, RMA'tje aanvragen en opsturen dan maar?

[ Voor 90% gewijzigd door w0w op 26-05-2003 17:56 ]

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

En wat gebeurt er als je de HD als sec. master hangt?

Wanbeleid is ook beleid.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Test die hd een met een tooltje van Seagate, zie opslagmedia faq.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
En wat voor voeding heb je?

edit:

Ow, zelfs na een reboot werkt hij niet meer.
Hmm, dan lijkt het me sterk dat het aan de voeding ligt

[ Voor 70% gewijzigd door Xander op 17-05-2003 19:03 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:28
Ik heb de Seagate als secundary master gezet, en het probleem is verholpen, alleen nu heb ik niet gewoon IDE kabels om mijn 2 cd spelers aan te sluiten, zou er geen andere manier zijn om hem werkende te krijgen als primary slave? terwijl het zo'n 3 maanden lang wel heeft gewerkt. En wáárom werkt hij niet als primary slave en wel als secundary master?

Edit 1. De HDD is net wéér 'uitgevallen' terwijl de computer niet eens in standby-mode is geweest, terwijl hij nog gewoon als secundary slave staat

Edit 2. Ik heb een 300Watt voeding

Edit 3. Ik heb zojuist de seagatetools gebruikt en die 'ziet' de HDD ook niet, ik ga nu proberen hem aan te sluiten op een andere molex plug aan te sluiten, misschien is de plug kapot?

Edit 4. neej, het ligt niet aan de molex plug, heeft iemand anders nog ideeën?

[ Voor 50% gewijzigd door w0w op 17-05-2003 21:51 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
yojordi schreef op 17 mei 2003 @ 21:09:
Ik heb de Seagate als secundary master gezet, en het probleem is verholpen, alleen nu heb ik niet gewoon IDE kabels om mijn 2 cd spelers aan te sluiten, zou er geen andere manier zijn om hem werkende te krijgen als primary slave? terwijl het zo'n 3 maanden lang wel heeft gewerkt. En wáárom werkt hij niet als primary slave en wel als secundary master?

Edit 1. De HDD is net wéér 'uitgevallen' terwijl de computer niet eens in standby-mode is geweest, terwijl hij nog gewoon als secundary slave staat

Edit 2. Ik heb een 300Watt voeding

Edit 3. Ik heb zojuist de seagatetools gebruikt en die 'ziet' de HDD ook niet, ik ga nu proberen hem aan te sluiten op een andere molex plug aan te sluiten, misschien is de plug kapot?

Edit 4. neej, het ligt niet aan de molex plug, heeft iemand anders nog ideeën?
Probeer hem eens in een andere computer te hangen en te testen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1